Stekkertjes

Gesloten
Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Stekkertjes

Bericht door Klaas Jan Franssen » wo 29 dec, 2004 09:33

Hallo,

Ik ben druk bezig met de restauratie van mn eendje, en ben reeds een aardig eindje op weg. Nu zit ik met het probleem dat ik op de kabelboom orginele stekkertjes wil gebruiken voor de verbindingen/aansluitingen.

Gewone standaard stekkertjes zijn overal te krijgen, echter heb ik geen flauw idee waar ik de 'orginele' stekkertjes kan krijgen.

OMSCHRIJVING:

langer dan de standaard, en de schachten hebben verschillende kleuren. (niet alleen maar rood of blauw)

Hebben de 'nieuwe' kabelbomen ook van deze stekkertjes?

In ieder geval bedankt voor het lezen van deze vraag, en helemaal als iemand een antwoord heeft ;)

Groeten,
Klaas Jan

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » wo 29 dec, 2004 17:51

Hoewel ik vandaag voor 50 euro een bijna puntgave kabelboom plus nog een heleboel andere handige rubbertjes enz, heb 'gevonden' op de sloop, ben ik nog steeds nieuwsgierig of en waar deze stekkertjes te koop zijn.

Ik ben zo blij, met mn kabelboom!! :D:D:D

Bullit
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 315
Lid geworden op: di 18 mar, 2003 21:27
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bullit » do 30 dec, 2004 09:49

op techno classica essen staat altijd een vlaming die werkelijk alles heeft wat er aan stekkertjes en schakelaartjes op de markt is. Als hij het niet heeft...

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » do 30 dec, 2004 11:45

Bedankt voor de info,

alleen kan ik verder weinig vinden op de duitse sites over de deelnemers aan de techno classica essen.

Iemand wellicht enig idee hoe deze vlaming heet? Althans, ik neem aan dat hij niet alleen in Essen opduikt..

plop
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 11 apr, 2003 12:46
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door plop » do 30 dec, 2004 12:51

Zullen toch wel electronica zaken zitten in Eindhoven die dat verkopen...Automat en Halfords al wezen kijken?

Plop :twisted:
Plopperdeplop

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » do 30 dec, 2004 13:06

Aangezien ik in Grijpskerk (Groningen) woon, lijkt het mij enigsinds overbodig om naar de Halfords in Eindohoven te gaan... die moet toch ook in groningen wel te vinden zijn.... :D

Maar bij de halfords en soortgelijke zaken, worden de 'moderne' stekkertjes verkocht. De stekkertjes zoals ze gebruikt zijn op de kabelboom zien er iets anders uit.. (de functionaliteit blijft hetzelfde uiteraard.)

Op de 'nieuwe' kabelboom zitten gelukkig bijna alle orginele stekkertjes. dus grote haast zit er niet achter meer. gelukkig..

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » vr 14 jan, 2005 15:54

De nieuwe oude kabelboom overzetten was iets meer werk dan gedacht. Het grootste probleem was het feit dat het een club kabelboom was en ik een special heb. Met name de wis-was installatie was vrij lastig, en ben ik nogmaals met mn neus op de feiten gedrukt voor wat betreft de 'massa' ..

Maar alles doet het!
iig bedankt voor de moeite..

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » vr 14 jan, 2005 16:04

Klaas Jan Franssen schreef:Aangezien ik in Grijpskerk (Groningen) woon, lijkt het mij enigsinds overbodig om naar de Halfords in Eindohoven te gaan... die moet toch ook in groningen wel te vinden zijn.... :D
Oude Ebbingestraat, overigens, bij Brezan op industrieterrein Driebond is ook erg veel te koop :!: ; en vergeet sloperij "Franse Auto" (Gideonweg) niet! :!:

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » vr 14 jan, 2005 16:09

been there done that.....

Maar zoals hierboven beschreven, is de noodzaak ervan gelukkig eerst weer opgelost..

tnx anyways

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 669
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 08:46
Locatie: zuidlaren

Bericht door leo top » vr 14 jan, 2005 16:18

Klaas Jan Franssen schreef:been there done that.....tnx anyways
Ken je "in m'n eendje" in Roodeschool ook al?

Klaas Jan Franssen
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 29 dec, 2004 09:24
Locatie: Grijpskerk

Bericht door Klaas Jan Franssen » vr 14 jan, 2005 20:36

Yep die ken ik, maar is niet mijn persoonlijke favoriet.

Ik ga voor 'Eend it something' uit Nieuw Beerta,

niet het meest dichtbij, maar hij heeft werkelijkwaar alles, en is over het geheel genomen niet duur...

En hij bewaart orginele hebbedingetjes voor mij... (orginele slangklemmen ed..) :lol: :lol:

Gesloten