Onderwerp aangepast & tekst verwijderd (maar gevonden)
Mijn excuses voor de plaatsing.
AK400 uit 1975
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
AK400 uit 1975
Laatst gewijzigd door AcaMarcel op za 23 mar, 2019 14:21, 2 keer totaal gewijzigd.
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.
Re: Gezocht; kenteken van een AK400 uit 1975
Verwijderd.
-
- Veelvuldig poster
Mosterd na de maaltijd maar altijd goed voor restauratie te schouwen.
Verwijderd.
Verwijderd.
Citroén rolls better than a Rolls!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Weet dat je actie illegaal is en dat de medewerkers van de RDW vaak meelezen op de diverse fora.
Ik laat deze advertentie even bewust staan om iedereen hierover te informeren, maar in de oude markt werden ze zonder pardon verwijderd.
Ik laat deze advertentie even bewust staan om iedereen hierover te informeren, maar in de oude markt werden ze zonder pardon verwijderd.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!