Te koop: Stoeltjes: Babies en kinderen mee in je eend!

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Pieuw
Beginner
Beginner

Te koop: Stoeltjes: Babies en kinderen mee in je eend!

Bericht door Pieuw » zo 17 mar, 2019 16:13

Type: Kinderstoeltjes
Bouwjaar:2014-2015
Vraagprijs:
Weblink: hier uw url

Advertentietekst

Het is even zoeken maar het kan echt: je baby/dreumes/peuter mee in de eend. Wat hebben mijn zoontje en ik genoten van ritjes in de eend! Nu is mijn kind groter, bied ik mijn stoeltjes hier als eerste aan eendrijders aan.

1. Maxi Cosy (pearl) met Easybase 2. Hiermee kun je je kleine kind op de voorstoel achterstevoren meenemen. Isofix niet nodig. Gewoon een 3-puntsgordel. Allebei in zeer goede staat, altijd liedjes in gezongen. Vraagprijs EasyBase en MaxiCosi met babynestje: €125,-

2. Hauck Variogaurd https://www.achterwaarts.nl/hauck-vario ... stoel.html. Hiermee kun je je dreumes achterstevoren op je voorstoel vervoeren. Je kunt de stoel ook in andere (normale) auto's zetten. Met en zonder isofix. Omdat de stoel zowel voor- als achteruit geplaatst kan worden, kun je er een lange tijd mee rijden. Vraagprijs €50,-

Alles in keurige staat! Foto's heb ik en stuur ik je graag op.
kwekkerde kwek kwek kwek...

kwek!

Plaats reactie