Gezocht: Dop 44
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
- dimi_v
- Regelmatige poster
Gezocht: Dop 44
Heeft iemand een dop 44 te leen in de omgeving Breda? Kopen kan ook, maar de zaak waar ik mijn spullen haal heeft ze momenteel niet voorradig en voor 1 keer gebruiken is dan de aanschaf plus verzendkosten wel wat uit verhouding wat mij betreft. En hopelijk is iemand zo galant om mij even uit de brand te helpen
2CV6 - 206cc - Megane estate
en nu ook een Peugeot 504
Re: Gezocht: Dop 44
Heb een liggen (te leen), woon in Steensel in de buurt van Eindhoven
- dimi_v
- Regelmatige poster
Re: Gezocht: Dop 44
Bedankt voor het aanbod. Heb van de betreffende leverancier/garage aanbod gekregen om een weekje een dop te lenen (en dat is wat dichterbij ook).
Nogmaals bedanktaardig van je!
Nogmaals bedanktaardig van je!
2CV6 - 206cc - Megane estate