Type: 2cv, Ami, Mehari, Dyne, ...
Bouwjaar:
Vraagprijs: €
Weblink: hier uw url
Toelichting dit kwam ik tegen op ebaykleinanzeigen
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 6-223-8603
Katalysator nieuw
Forumregels
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Katalysator nieuw
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814
-
- Veelvuldig poster
Re: Katalysator nieuw
een ongeregelde kat, wat moet je daarmee? zonde van het geld want je krijgt het niet op kenteken in Nederland en je mag dus bepaalde gebieden alsnog niet in. Kun je beter door sparen voor een wat ouder kenteken want dan mag je wel overal in en trekken de bomen niet meer krom
met eendige groeten,
- RobertF
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb met deze kat een CO van <0,1%, zo doe ik toch iets voor het milieu Ik rij niet in steden met milieuzones maar op landwegen. Bovendien zijn er geen beperkingen voor benzine auto, die mogen de milieuzones in.
2CV6 Club 1989 na 1,5 jaar afgerond en RDW goedgekeurd, zie viewtopic.php?f=34&t=15814
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
In Nederland had Rotterdam een milieu zone voor benzine auto's . Gelukkig inmiddels afgeschaft.
Maar in Duitsland mag je volgens mij met een eend alleen in de zone rijden als je een blauwe kentekenplaat hebt, of een katalysator, maar dan heb je weer het probleem dat de RDW die niet op het kenteken wil vermelden.
Maar in Duitsland mag je volgens mij met een eend alleen in de zone rijden als je een blauwe kentekenplaat hebt, of een katalysator, maar dan heb je weer het probleem dat de RDW die niet op het kenteken wil vermelden.
Schultenbräu das ist mein Bier !
-
- Heavy user
Een paar jaar geleden kregen we in Duitsland bij een meeting een ontheffing.
Dan was je Eend ook meteen schoner.
Dan was je Eend ook meteen schoner.