Handgreep bijrijder
Handgreep bijrijder
Wanneer ik door de bochten ga met mijn eend, kan ik mezelf goed vasthouden aan het stuur. Mijn passagier echter heeft geen houvast.
Sommige mensen die met mij mee rijden pakken dan mijn dashboardje vast, alleen is dat niet zo stevig.
Hoe kan ik een normaal handsvat monteren in de eend. Zat zelf te denken aan de voorstijl zoals in een bestelauto.
Iemand tips?
Sommige mensen die met mij mee rijden pakken dan mijn dashboardje vast, alleen is dat niet zo stevig.
Hoe kan ik een normaal handsvat monteren in de eend. Zat zelf te denken aan de voorstijl zoals in een bestelauto.
Iemand tips?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik zou het niet doen. Ik vind het eerlijk gezegt ook niet echt nodig. Ook heb ik zelf nooit de neiging gehad om het dashboard/aflegplank vast te pakken als de we door een bocht gaan (als ik zelf niet stuur).
Ik denk dat het een kwestie van gewenning is, zodra je passagier gewend is om in een 2cv mee te rijden, en het bochtengedag wordt voorspelbaar, dan zal de behoefte om iets vast te pakken wel weg gaan.
(denk ik...)
Ik denk dat het een kwestie van gewenning is, zodra je passagier gewend is om in een 2cv mee te rijden, en het bochtengedag wordt voorspelbaar, dan zal de behoefte om iets vast te pakken wel weg gaan.
(denk ik...)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als je de orginele bank er nog inhebt, of de orginele stoelen, kun je daar prima aan vast houden, zit je meteen lekker strak in je stoel.
je kunt ook wat rustiger rijden, of een stabilisator stang monteren, dan ga je nog harder door de bocht, maar je bijrijder denkt dan niet meer dat de eend om zal vallen.
Greatnix Spookeend
je kunt ook wat rustiger rijden, of een stabilisator stang monteren, dan ga je nog harder door de bocht, maar je bijrijder denkt dan niet meer dat de eend om zal vallen.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
juist! ik vind het wel gezellig, zo lekker dicht tegen elkaar, dan neem ik net zo lief de rotonde nòg een keer!Frank Munneke schreef:Gewoon een lekker ding zoeken die meerijd, dan mag ze zich wel aan jou vasthouden
maar kan je er niet gewoon zo'n dak-houdertje (of zoiets dergelijks) aan je deur schroeven?
-
- Gebruiker
Re: Handgreep bijrijder
gordelAnonymous schreef:Wanneer ik door de bochten ga met mijn eend, kan ik mezelf goed vasthouden aan het stuur. Mijn passagier echter heeft geen houvast.
Iemand tips?
bedankt voor jullie meedenken. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met dat iemand niet gewend is aan een eend. En het gevoel van omvallen ervaart. Ik ga niet eens hard door de bochten. Denk dat ik het idee van het handvat maar laat varen. Opzich is het geen gek idee want bijvoorbeeld tereinwagens (die ook meer hellen) hebben ook handvat voor passagier op het dashboard.
En nu zeggen jullie natuurlijk een eend is geen tereinwagen. Maar ook een eend kan nog aardig off the road rijden :
En nu zeggen jullie natuurlijk een eend is geen tereinwagen. Maar ook een eend kan nog aardig off the road rijden :
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Anonymous schreef:bedankt voor jullie meedenken. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met dat iemand niet gewend is aan een eend. En het gevoel van omvallen ervaart. Ik ga niet eens hard door de bochten. Denk dat ik het idee van het handvat maar laat varen. Opzich is het geen gek idee want bijvoorbeeld tereinwagens (die ook meer hellen) hebben ook handvat voor passagier op het dashboard.
OW YEAH
Greatnix Spookeend
(meer foto's op mijn site, de meeting sectie)
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
Mijn schoonmoeder zit ook altijd met handen en voeten tegen dak-deur en dashboard als we de bocht nemen. (maar of dat nou een lekker ding is...)
En vergis je niet, een terreinwagen heeft niet in het minst de vering van de eend, die MOET een beugel hebben, anders zit je met je kop tegen het dak!! (bij die van ons iig wel)
En vergis je niet, een terreinwagen heeft niet in het minst de vering van de eend, die MOET een beugel hebben, anders zit je met je kop tegen het dak!! (bij die van ons iig wel)
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
Spookeend schreef:Anonymous schreef:bedankt voor jullie meedenken. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met dat iemand niet gewend is aan een eend. En het gevoel van omvallen ervaart. Ik ga niet eens hard door de bochten. Denk dat ik het idee van het handvat maar laat varen. Opzich is het geen gek idee want bijvoorbeeld tereinwagens (die ook meer hellen) hebben ook handvat voor passagier op het dashboard.
OW YEAH
Greatnix Spookeend
(meer foto's op mijn site, de meeting sectie)
Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar dit is ook leuk hoor!! (en dan heb je zo'n beugel echt wel nodig)
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: