Type: 2cv, Ami, Mehari, Dyne, ...
Bouwjaar:
Vraagprijs: €
Advertentietekst
Ik heb nog wat oude jaargangen van het Lelijk eendje, de nummers 121 t/m 168, nov 1970 t/m nov. 1978 ((122,123,125 129,147 en 162 ontbreken)
Wie heeft belangstelling? Voor €5 euro + verzendkosten stuur ik het naar je toe
Verkocht: oude jaargangen van het Lelijk eendje
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Verkocht: oude jaargangen van het Lelijk eendje
Laatst gewijzigd door jvhsr op za 23 jan, 2021 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: oude jaargangen Het lelijke eendje
Die wil ik graag overnemen , stuur maar een PB !
Citroën 2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Blue Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
Re: oude jaargangen Het lelijke eendje
Ik ben vandaag voor het eerst op het forum. Dus je moet mij even uitleggen hoe het nu verder moet.
oude jaargangen Het lelijke eendje
Als een mailtje handiger is mag dat ook.
PB, staat onder de avatar ( het plaatje bij mijn forumnaam ) , zie ballonnetje "contacteer" .
Vr grt,
Menno
PB, staat onder de avatar ( het plaatje bij mijn forumnaam ) , zie ballonnetje "contacteer" .
Vr grt,
Menno
Citroën 2CV6 Spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)