Gevonden: Ventilator Poelie Bout
Forumregels
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
Start je onderwerp met "Gezocht: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt gevonden, verander de titel naar "Gevonden: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog actueel is.....
- Matthijs75
- Beginner
Gevonden: Ventilator Poelie Bout
Type: 2CV
Onderdeel: Ventilator Poelie Bout
Mijn ventilator poelie bout is afgebroken. Nu wordt deze wel op verschillende webshops aangeboden, maar dan betaal ik meteen de hoofdprijs voor verzenden, terwijl dit prima in een envelop verstuurd kan worden.
Dus ik ik richt mijn hoop hier om te zien of iemand mij uit de brand wil helpen.
Onderdeel: Ventilator Poelie Bout
Mijn ventilator poelie bout is afgebroken. Nu wordt deze wel op verschillende webshops aangeboden, maar dan betaal ik meteen de hoofdprijs voor verzenden, terwijl dit prima in een envelop verstuurd kan worden.
Dus ik ik richt mijn hoop hier om te zien of iemand mij uit de brand wil helpen.
Laatst gewijzigd door Matthijs75 op ma 6 sep, 2021 09:58, 2 keer totaal gewijzigd.
2cv6 1974
-
- Heavy user
Re: Ventilator Poelie Bout
Misschien is het een idee te vermelden in welke regio?
- Matthijs75
- Beginner
Re: Ventilator Poelie Bout
vond ik voor verzenden niet zo interessant
ter verduidelijking, als iemand de bout heeft en zou willen opsturen ben ik uit de brand geholpen. Mocht je in de buurt wonen kan ik de bout ook ophalen.
Ik zou zaterdag ook naar het Ei kunnen gaan, maar dacht als iemand deze nu heeft kan ik hem vrijdag al hebben.
maar de regio is Hoekschewaard, Zuid-Holland…. Westmaas om precies te zijn.
ter verduidelijking, als iemand de bout heeft en zou willen opsturen ben ik uit de brand geholpen. Mocht je in de buurt wonen kan ik de bout ook ophalen.
Ik zou zaterdag ook naar het Ei kunnen gaan, maar dacht als iemand deze nu heeft kan ik hem vrijdag al hebben.
maar de regio is Hoekschewaard, Zuid-Holland…. Westmaas om precies te zijn.
2cv6 1974
- Matthijs75
- Beginner
Re: Gezocht: Ventilator Poelie Bout
ja dat kan zijn aanpassen kan maar het is misschien veiliger een echte te vinden..
diverse Citroens, wat anders.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Re: Gezocht: Ventilator Poelie Bout
De meeste webwinkels willen hem ook goedkoper verzenden hoor. Gewoon even contact opnemen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Matthijs75
- Beginner
Re: Gevonden: Ventilator Poelie Bout
Zaterdag naar het Ei gereden en bout geregeld. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
2cv6 1974