verlengd kofferdeksel/dak en extra reservewiel in motorcompartiment

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker

verlengd kofferdeksel/dak en extra reservewiel in motorcompartiment

Bericht door Lo Bouwens » ma 26 jun, 2023 17:35

De vorige eigenaar en zijn vrouw hebben met de eend 6000 kilometer dwars door sub-Sahara Afrika gereden. Onderweg sliepen ze in een speciaal gemaakte tent die werd aangebracht onder de openstaande verlengde achterklep. Dus niet alleen de klep kwam open horizontaal te staan maar ook een deel van het dak met de achterruit. Voor de liefhebber wil ik dat systeem er wel heelhuids uit halen, want er moet toch een nieuw dak op. Of misschien handiger om het samen te demonteren, dan is gelijk duidelijk hou het er later op moet. Ik hoef er geen geld voor te hebben.
Ik mis wel de afgeronde hoekjes die links en rechts op de gepolijste aluminium sierlijst aan het eind van het dak horen. Zijn die los te koop?
Elders op dit forum las ik een probleem met een beugel voor het reservewiel onder de motorkap. Voor deze reis had de vorige eigenaar naast het originele reservewiel ook een tweede onder de motorkap. Dat system zit heel stevig geschroefd en kan/mag er ook uitgehaald worden als er iemand belangstelling voor heeft. Ik maak de auto weer zoveel mogelijk origineel.
Lo Bouwens

Eendjekwek
Beginner
Beginner

Re: verlengd kofferdeksel/dak en extra reservewiel in motorcompartiment

Bericht door Eendjekwek » di 27 jun, 2023 09:29

Ik ben wel benieuwd hoe die tent daaronder zit en hoe dat eruit ziet. Heb eventueel wel interesse, waar kom je vandaan? Zal ook eens zoeken of ik nog van die hoekjes heb liggen
EENDJES!!!

Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker

Re: verlengd kofferdeksel/dak en extra reservewiel in motorcompartiment

Bericht door Lo Bouwens » di 27 jun, 2023 11:33

Ik heb de tent er niet bij gekregen, maar ik kan de vorige (Belgische) eigenaar wel vragen of hij er foto's van heeft. Ik woon in Baarn.

Plaats reactie