OPGELOST rubber ring onder achterbank
-
- Gebruiker
OPGELOST rubber ring onder achterbank
OPGELOST In een advertentie zag ik aangeboden een vrij dikke rubber ring die volgens de beschrijving onder de achterbank hoort, maar wat de functie is staat er niet bij. Ik heb mijn interieur er ivm restauratie uitgehaald, maar ik kwam geen rubber ring tegen toen ik de achterbank er uit haalde. Waar zou die ring origineel moeten zitten en welk doel dient hij?
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op di 18 jun, 2024 10:43, 3 keer totaal gewijzigd.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: rubber ring onder achterbank?
In mijn Dyane heb ik rubberen ringen om de pootjes van de achterbank die in de bodem grijpen. Geen idee of dat deze zijn, maar dat voorkomt gerammel
-
- Beginner
Kan wellicht ook nog schelen of je een bank hebt met neerklapbare rugleuning of niet?
-
- Gebruiker
Nee, geen neerklapbare achterbank. Enfin, ik zie wel of er iets gaat rammelen als hij klaar is. Bedankt voor alle reacties
-
- Heavy user
Onder de voorste pootjes horen ronde rubbers.
-
- Veelvuldig poster
Ik heb wel een klapbank achterin de Dyane maar daar zitten 2 scharnieren aan de pootjes. De ene helft van de scharnieren valt over 2 stukjes draadeind en met 2 vleugelmoeren zet ik ze dan vast
met eendige groeten,
-
- Gebruiker
Klinkt logisch dat er onder de voorste pootjes rubbers horen. Ik heb ze weliswaar niet aangetroffen, maar ik ga ze na restauratie wel monteren. Bedankt voor de tip.
-
- Gebruiker
Re: OPGELOST rubber ring onder achterbank?
Bij nader inzien heb ik die rubbertjes gewoon zelf. Ze zaten nog om de pootjes van de gedemonteerde achterbank die ik had weggezet. Stom! Maar geen reacties meer nodig. Bedankt allemaal.