TE KOOP: antidiefstalschakelaar en meters voor laadstroom en olietemperatuur

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Lo Bouwens
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 17 jun, 2023 10:20

TE KOOP: antidiefstalschakelaar en meters voor laadstroom en olietemperatuur

Bericht door Lo Bouwens » za 8 jun, 2024 16:16

In mijn Eend zaten twee extra meters, eentje voor de laadstroom (VDO) en eentje voor de olietemperatuur (AutoStyle). Nuttig voor de grote reis vanuit Antwerpen naar Kaapstad dwars door de Sahara en Afrika die de vorige eigenaar ermee heeft gemaakt, maar voor mij overbodig. Ik bied ze inclusief een montagepaneeltje aan voor 25 euro.
En ook een anti-diefstal schakelaar in de vorm van een onderbreker (Hella) voor de massa, die op het schutbord was gemonteerd en binnen een grote rode uitneembare schakelknop had. Deze voor 15 euro
Bijlagen
schakelaar massa.jpg
meters voor laadstroom en olietemperatuur.jpg
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op ma 17 jun, 2024 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AZL57
Addicted user
Addicted user
Berichten: 5063
Lid geworden op: zo 2 sep, 2007 22:08
Locatie: kerkrade

Re: meter voor laadstroom en voor olietemperatuur

Bericht door AZL57 » zo 9 jun, 2024 16:43

Een massa schakelaar is geen overbodige luxe tegenwoordig als je de prijzen van eenden ziet.... :wink:
Ik heb ze nu op al mijn eenden gezet.
diverse Citroens, wat anders.

Plaats reactie