ik heb weggegeven de twee extra meters, eentje voor de laadstroom (VDO) en eentje voor de olietemperatuur (AutoStyle).
En ook de anti-diefstal schakelaar voor de massa.
weggegeven: antidiefstalschakelaar en meters voor laadstroom en olietemperatuur
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
-
- Gebruiker
weggegeven: antidiefstalschakelaar en meters voor laadstroom en olietemperatuur
Laatst gewijzigd door Lo Bouwens op ma 21 okt, 2024 11:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: meter voor laadstroom en voor olietemperatuur
Een massa schakelaar is geen overbodige luxe tegenwoordig als je de prijzen van eenden ziet....
Ik heb ze nu op al mijn eenden gezet.
Ik heb ze nu op al mijn eenden gezet.
diverse Citroens, wat anders.