Ongeval AZ met caravan
Ongeval AZ met caravan
Zes weken geleden kwam 2cv vriend Roland uit Bonn terug van een reis door Frankrijk. Op de autoweg in de buurt van Trier werd hij van achter met hoge snelheid aangereden door een Mercedes Vito. Auto uit 1959 en de zeer zeldzame caravan waren total loss. De inzittenden van de auto kwamen wonder boven wonder ongedeerd uit de wagen. De caravan heeft het grootste deel van klap opgevangen. Hij reed zelf ongeveer 80 Km/H. Triest.
Laatst gewijzigd door AZL57 op wo 20 nov, 2024 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
diverse Citroens, wat anders.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: Ongeval AZ met caravan
Jeetje, wat een klap.
Sterkte voor de betrokkenen gewenst
Sterkte voor de betrokkenen gewenst
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Verschrikkelijk...
Een van de redenen dat ik echt niet meer met mijn Dyane in Duitsland durf te rijden. Ik ben er ook al 10 jaar niet meer mee naar Frankrijk geweest, mensen rijden echt als gekken. Ik hoop het nog eens te proberen, maar als ik dit zo zie...
Een van de redenen dat ik echt niet meer met mijn Dyane in Duitsland durf te rijden. Ik ben er ook al 10 jaar niet meer mee naar Frankrijk geweest, mensen rijden echt als gekken. Ik hoop het nog eens te proberen, maar als ik dit zo zie...
Ik rij ook liever op de binnenwegen. Op de autoweg kom ik niet veel. Maar ik zie ook veel dat mensen met hun telefoon zitten te spelen... Dat zal ook nog wel een oorzaak voor ongelukken zijn.
diverse Citroens, wat anders.