open dak ak400
open dak ak400
Zijn er mensen die meer info hebben om een open dak te maken in een ak400.Voor velen is dit een verschrikkelijk idee maar ik vind dat van een eend het dak open moet kunnen origineel of niet. Ik wil dit eigenlijk doen met een eendendakje.Ik heb al wat ideen maar als er mensen zijn die wat meer info of foto's hebben of adressen op internet zou ik dat heel fijn vinden.Alvst bedankt!!
-
- Moderator
Gezien in Stavelot en nu dus ook op Eendeëi.nl, groet Tuub
http://www.eendeei.nl/hemelvaart/2003/stoere_ak.jpg
http://www.eendeei.nl/hemelvaart/2003/stoere_ak.jpg
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
Buiten het feit dat ik het bijzonder zonde vind om het dak uit een besteleend te knippen is het ook niet praktisch.
Die Sahara AK400 4x4 is van Gert Jan en die vertelde dat het nadeel van het open dak is dat wespen en andere insecten e.d. tegen de hoge opstaande rand vliegen en zo bij je op schoot vallen....met alle gevolgen vandien....
Ik zou er nog es over nadenken....
Die Sahara AK400 4x4 is van Gert Jan en die vertelde dat het nadeel van het open dak is dat wespen en andere insecten e.d. tegen de hoge opstaande rand vliegen en zo bij je op schoot vallen....met alle gevolgen vandien....
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Die 4x4 van GertJan is trouwens geen echte Sahara, maar een door hem zelf gebouwde 4x4.
Wel een bruut ding. Ik was ook op die meeting van het Ei in Stavelot, was geinig om GertJan door zo'n beekje te zien scheuren.
@"neusvreter": Maar jij was daar ook in Stavelot ?
Wel een bruut ding. Ik was ook op die meeting van het Ei in Stavelot, was geinig om GertJan door zo'n beekje te zien scheuren.
@"neusvreter": Maar jij was daar ook in Stavelot ?
Laatst gewijzigd door Duintje op wo 16 mar, 2005 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Daar moet toch wel iets op te verzinnen zijn, zou ik zo denken.Anonymous schreef:Die Sahara AK400 4x4 is van Gert Jan en die vertelde dat het nadeel van het open dak is dat wespen en andere insecten e.d. tegen de hoge opstaande rand vliegen en zo bij je op schoot vallen....met alle gevolgen vandien....
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
Le = drukjes. LE heeft de 20 een Legomeeting en moet nog zo'n beetje alles bouwen. En een muggengaasje zou daar ideaal zijn !
Aangezien het maar een kort stukje dak is, kan je denk ik het hele dak compleet afneembaar kan maken. Dus canvas dakje er af, muggengaasje er op. Misschien kan je het zelfs wel met een frame maken, zodat je niets hoeft op te spannen, maar het dak er in 1 keer op klikt. Dan kan je hetdakje wat niet van gaas is van metaal maken en heb je ook een stuk minder kans dat het boevengebroed een mes in je dak steekt.
En voor de ombouw ? Gewoon het orginele dak er af zagen en er een stuk dak van een 'gewone' sloopEend er op lassen. HEb je gelijk van die mooie opstaande randjes, gaatjes, haakjes en beugeltjes.
Aangezien het maar een kort stukje dak is, kan je denk ik het hele dak compleet afneembaar kan maken. Dus canvas dakje er af, muggengaasje er op. Misschien kan je het zelfs wel met een frame maken, zodat je niets hoeft op te spannen, maar het dak er in 1 keer op klikt. Dan kan je hetdakje wat niet van gaas is van metaal maken en heb je ook een stuk minder kans dat het boevengebroed een mes in je dak steekt.
En voor de ombouw ? Gewoon het orginele dak er af zagen en er een stuk dak van een 'gewone' sloopEend er op lassen. HEb je gelijk van die mooie opstaande randjes, gaatjes, haakjes en beugeltjes.
Afblijven.
-
- Heavy user