Goedkope Oldtimerverzekering
Goedkope Oldtimerverzekering
Tja dat gaat niet meer samen tegenwoordig geloof ik, tenminste niet als je geen andere auto hebt, jonger bent dan 25 en meer van die onzin.
Dus nu zit ik een beetje met de handen in het haar want ik zie mezelf niet zo even meer dan 250 euro per jaar betalen voor het verzekeren van mijn hobby-auto welke ik vooral in de vakantie en eventueel tussendoor soms zal gebruiken.
Citro-klassiek is dus ook niet zo goedkoop (ben nog geen 24)
geldt voor emerpark ook zo'n eis?
Wat ik wel tegenkwam is "www.verzekeruzelf.nl"
Ik heb daar alles doorgelezen (ook alle voorwaarden maar nergens staat iets over leeftijd of dagelijkse auto) en de kosten voor WA zijn een lachtertje (iets van 45 euro per jaar terwijl volledig casco rond de 120 euro is). Maar vreemd vindt ik het wel, aangezien bij elke andere verzekeraar wel ergens een clausule vermeld staat en hier niet zo-een.
misschien kunnen jullie een zinnige reactie geven op bovenstaande?
Groetjes Evan
(die nu helemaal gestoord wordt als hij ook nog zijn HY moet gaan verzekeren)
Dus nu zit ik een beetje met de handen in het haar want ik zie mezelf niet zo even meer dan 250 euro per jaar betalen voor het verzekeren van mijn hobby-auto welke ik vooral in de vakantie en eventueel tussendoor soms zal gebruiken.
Citro-klassiek is dus ook niet zo goedkoop (ben nog geen 24)
geldt voor emerpark ook zo'n eis?
Wat ik wel tegenkwam is "www.verzekeruzelf.nl"
Ik heb daar alles doorgelezen (ook alle voorwaarden maar nergens staat iets over leeftijd of dagelijkse auto) en de kosten voor WA zijn een lachtertje (iets van 45 euro per jaar terwijl volledig casco rond de 120 euro is). Maar vreemd vindt ik het wel, aangezien bij elke andere verzekeraar wel ergens een clausule vermeld staat en hier niet zo-een.
misschien kunnen jullie een zinnige reactie geven op bovenstaande?
Groetjes Evan
(die nu helemaal gestoord wordt als hij ook nog zijn HY moet gaan verzekeren)
Ami 8 break
emerpark is duurder dan citroklassiek kwam ik achter, t scheelt dan toch nog iets meer dan 70 euro + dan bij emerpark er nog een eigen risico van 150 WA bijkomt (bah ik haat t om nog steeds te jong overal voor te zijn
)
Dus dat wordt m dan zeker niet .....
Verder dacht ik dat als je in de auto van je ouders rijdt dat zij dan de regelmatige bestuurder moeten zijn?

Dus dat wordt m dan zeker niet .....
Verder dacht ik dat als je in de auto van je ouders rijdt dat zij dan de regelmatige bestuurder moeten zijn?
Ami 8 break
ik heb deze site via een advertentie bij een "marktplaats-achtige"gevonden
http://www.aashypotheek.nl/
er staat ook ergens oldtimer verzekering vermeld, voor meer info moet je mailen: info@aashypotheek.nl
http://www.aashypotheek.nl/
er staat ook ergens oldtimer verzekering vermeld, voor meer info moet je mailen: info@aashypotheek.nl
Ami 8 break