Beste plaats brandblusapparaat?
Beste plaats brandblusapparaat?
Wat is de beste plaats voor de montage van een brandblusapparaat?
Daniel
Daniel
-
- Beginner
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Welke moet je dan wel hebben?Frank Munneke schreef:Hoi
Als je een poederblusser hebt (goedkoopste), gebruik deze dan niet op je eend Hij zal dan mischien niet affikken, maar roest vervolgens wel in een paar week weg.
groet frank
Nu ligt er een -poeder-blusser los onder mijn bestuurdersstoel. Niks ergens aan vast gemaakt. Onder de passagiersstoel ligt een EHBO-doosje.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
ik heb een poederblusser oachterinliggen.
Ben niet van plan hem te gebruiken,maar als mijn eendjebrand heb ik hem niet nodig.
Als een ander brand is men misschien alblij dat ik probeer te blussen.
Voor de rest heb ik alles in de eend verbandkist , blusdeken beademings ingredienten. Je weet maar nooit.
Heb het maar 1xhoeven te gebruiken.
Dre
Ben niet van plan hem te gebruiken,maar als mijn eendjebrand heb ik hem niet nodig.
Als een ander brand is men misschien alblij dat ik probeer te blussen.
Voor de rest heb ik alles in de eend verbandkist , blusdeken beademings ingredienten. Je weet maar nooit.
Heb het maar 1xhoeven te gebruiken.
Dre
Ben ook nog orchideeendokter 

[quote="Transat"]Een schuimblusser schijnt idd beter te zijn dan een poederblusser, i.v.m. roestvorming ná het blussen.
Ikzelf heb een poederblusser
die, zonder houder, precies klem ligt tussen m'n stoel en de deur. Gewoon neergelegd en hij verschuift niet![/quote]
Meestal branden de kachelslangen af en ik denk dat je maar beter iets van een blusser kan hebben dan helemaal niks. Ik heb zelf ook een poederblusser en ach, als ik hem moet gebruiken dan zal ik alles daarna ook wel afspoelen aangezien mijn Eend dan toch in brand gestaan heeft...
Ikzelf heb een poederblusser

Meestal branden de kachelslangen af en ik denk dat je maar beter iets van een blusser kan hebben dan helemaal niks. Ik heb zelf ook een poederblusser en ach, als ik hem moet gebruiken dan zal ik alles daarna ook wel afspoelen aangezien mijn Eend dan toch in brand gestaan heeft...
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Afspoelen heeft geen enkele zin. Dat zout wat erin zit is zo klein en dringt zelfs tot de kleinste plekjes door. Dat kun je met water niet verhelpen.
Als je je motor zou blussen dan kun je het bij wijze van ook nder het dashboard terug vinden.
Als je je motor zou blussen dan kun je het bij wijze van ook nder het dashboard terug vinden.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!