Rol jij je dak naar binnen of naar buiten?
Laatst gewijzigd door Caleana op di 7 jun, 2005 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Gebruiker
-
- Heavy user
Vraag ik me ook af. Daarbij is volgens min met de binnenkant naar buiten gerold ook min of meer zelfborging. Als "sliertje" met die drukknoopjes loslaat, dan sleep je niet direct je hele dak over de grond achter je aan....Punky schreef:De binnenkant is ook goed schijtvrij te maken met wat water hoor.
Hoe rol je je dak dan fatsoenlijk op met de buitenkant buiten. Andersom lijkt me makkelijker.
-
- Heavy user
Dak open (procedee welbekend) helemaal achterover klappen (zodat het achterruit bedekt wordt) en dan vanaf de bumper oprollen.
En ik weet dat de kans dat er een vogel net op dat reepje dak schijt minimaal is, maar je zal net zien dat als ik mijn dak met de binnenkant naar buiten rol, er gelijk 45 vogels precies op m'n dakje schijten
Overigens zitten mijn drukknoopjes heel erg strak. Gewon een beetje plat geknepen met een tang
En ik weet dat de kans dat er een vogel net op dat reepje dak schijt minimaal is, maar je zal net zien dat als ik mijn dak met de binnenkant naar buiten rol, er gelijk 45 vogels precies op m'n dakje schijten

Overigens zitten mijn drukknoopjes heel erg strak. Gewon een beetje plat geknepen met een tang

Afblijven.
Waarom zo moeilijk doen?? En dan schijt er een vogel op dat kleine reepje binnenkant wat aan de buitenkant zit. Pak een spons, wat water, wrijf, en weg is de stront.
Als je bang bent voor vogelstront kan je volgens mij beter je dakje dicht laten, want de kans is groter dat de vogel in je wagen schijt dan op je opgerolde dakje.

Als je bang bent voor vogelstront kan je volgens mij beter je dakje dicht laten, want de kans is groter dat de vogel in je wagen schijt dan op je opgerolde dakje.