gordel spanrol... help
-
- Beginner
gordel spanrol... help
De gordel/veiligheidsriem is in zijn geheel ingerold... zit vast...
Hoe kan ik dit verhelpen? Spanrol moet waarschijnlijk open, en dan...???
Wie heeft er advies?
Hoe kan ik dit verhelpen? Spanrol moet waarschijnlijk open, en dan...???
Wie heeft er advies?
-
- Beginner
toelichting probl.
probleem is dat de gordel maximaal is ingerold, en er dus geen lengte gordel over is om 'm te kunnen vieren...
>> is dan de conclusie dat het spanrolhuis open moet???
>> is dan de conclusie dat het spanrolhuis open moet???
Dat kan je ook proberen, let er dan wel op dat de veer niet afrolt, je moet alleen de blokkering tijdelijk opheffen om m uit te kunnen rollen.
als je veer eruit springt is het een klere-karwij om m weer goed te krijgen, bij mij zat het tegen toen ik de gordel van een xm uit elkaar drukte
Ik kreeg m uiteindelijk wel weer in elkaar maar je kan een uurtje bezig zijn, of 2, of 3 .......
om te voorkomen dat ie vastslaat kun je voortaan als je de gordel loshaalt een lusknoop erin leggen zodat ie niet verder oprolt.
als je veer eruit springt is het een klere-karwij om m weer goed te krijgen, bij mij zat het tegen toen ik de gordel van een xm uit elkaar drukte

Ik kreeg m uiteindelijk wel weer in elkaar maar je kan een uurtje bezig zijn, of 2, of 3 .......

om te voorkomen dat ie vastslaat kun je voortaan als je de gordel loshaalt een lusknoop erin leggen zodat ie niet verder oprolt.
Ami 8 break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
tiereppie erom heen, voordat je gaat losschroeven, helemaal beneden aan, kan die ook niet oprollen.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed