Chroom bijwerken
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Chroom bijwerken
Weet iemand een goede manier om chroom op te poetsen en het vervolgens te beschermen tegen het verweren.
Ik heb namelijk chromen onderdelen met van die kleine roestpuntjes en wil dit oppoetsen en ervoor zorgen dat het niet verder gaat roesten.
Iemand ervaring???
Ik heb namelijk chromen onderdelen met van die kleine roestpuntjes en wil dit oppoetsen en ervoor zorgen dat het niet verder gaat roesten.
Iemand ervaring???
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
chroom oppoetsen gaat schi-te-rend met autosol, bij mij zit dat in een tube en je kan het krijgen bij de betere autohandel http://www.autosolproducts.com
ik stond er zelf versteld van hoe goed dit spul werkte...
(en nee, ik heb geen aandelen van dit bedrijf )
ik stond er zelf versteld van hoe goed dit spul werkte...
(en nee, ik heb geen aandelen van dit bedrijf )
Ik gebruik altijd Chrome poets van Sonax!
Niet te geloven wat voor resultaten je daarmee haalt!
Top spul.
Niet te geloven wat voor resultaten je daarmee haalt!
Top spul.
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
Aaaah!flusc schreef:is hetzelfde product komt uit dezelfde fabriek , kijk maar eens op de achterkant
Vandaar dat het zo goed werkt!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Re: Chroom bijwerken
benner weerPunky schreef:Weet iemand een goede manier om chroom op te poetsen en het vervolgens te beschermen tegen het verweren.
Iemand ervaring???
chroom van de eend van pa laatst met een RVS-cleaner voor keukenzooi gepoetst. Oppervlakkige roest op spiegels, koplampen enz verdwenen en het blonk als nieuw.
aanradert, te krijgen bij div. winkels,. blokker, kruitvat!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Dit staat op het Owatrol blik, staal wol drenken in de vloeistof en hier het onderdeel mee "poetsen".bebe schreef:Of met een propje staalwol gedrenkt in Owatrol oppoetsen.
Owatrol kruipt dan in de roestpuntjes.
Werkte bij mijn verchroomde koplampen goed.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Hou er wel rekening mee, dat staalwol en rvs cleaner krassen kunnen maken op chroom. (ook al zijn t maar hele kleine) Die zooi van sonax is ok, maar met een hele fijne commandant cleaner kom je ook een heel eind. Daarna ff poetsen met gewone autopoets, en daarna isset een kwestie van bijhouden. (steeds ff oppoetsen met autowax).
Waarom denk je trouwens dat al die vrijgezelle motorrijders een dikke rechterarm hebben?? Niet van het rukken hoor!
Waarom denk je trouwens dat al die vrijgezelle motorrijders een dikke rechterarm hebben?? Niet van het rukken hoor!