stukje eend inleveren...
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
stukje eend inleveren...
Ik had bij mijn laatste roest verwijdere poging een stukje uit mijn eendje gedremeld om kleur te laten maken voor het overspuiten van mijn achterbakje..
Kwijdgeraakt...
nu heb ik geen zin om een heel nieuw stukje uit mijn eend te zagen.. kan ik ook gewoon zon driehoekje bij de moterkap erafschroeven en die inleveren ??? en zo ja kan ik dan nog gewoon lekker doorrijden met een eend die zon stukje mist ze zijn gemaakt om eruit te halen met etreme hitte dachtik maar met die NL zomers (lees takkeweer) komt er dan niet teveel water in ???
gewoon een simpel vraagje voor een simpel probleempje ???
groetjes weer
Kwijdgeraakt...
nu heb ik geen zin om een heel nieuw stukje uit mijn eend te zagen.. kan ik ook gewoon zon driehoekje bij de moterkap erafschroeven en die inleveren ??? en zo ja kan ik dan nog gewoon lekker doorrijden met een eend die zon stukje mist ze zijn gemaakt om eruit te halen met etreme hitte dachtik maar met die NL zomers (lees takkeweer) komt er dan niet teveel water in ???
gewoon een simpel vraagje voor een simpel probleempje ???
groetjes weer
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
-
- Moderator
Die driehoekjes kun je er gewoon uithalen, dat water loopt er langs onder ook weer uit. Of als je eend nog gewoon rijdt: kachel effe met je eend naar de verfboer, kleur meten kost geen uren. Bij een beetje autoschadehersteller hebben ze een apparaat dat de kleur van je lak (na een klein stukje goed gepolished te hebben) kan meten. Duurt een paar min. Bij de gemiddelde ' gewone' verfboer werken ze met staalkaarten en dat is dus gewoon 'meten' met het blote oog.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: