wil hier en daar wat roest en plekjes bijwerken mor welk rood juist voor 2 cv 6 spécial uit 89? welke verf of spray van een goed merk kan ik nemen?
mercikes ...
kleurcode voor die van mij !
Re: kleurcode voor die van mij !
Kijk ff op je schutbord, daar staat een nummer. Begint met AC en dan een paar cijfers. Op deze site kun je dan vinden welke kleur dat is.croft1478 schreef:wwelk rood juist voor 2 cv 6 spécial uit 89?
Vervolgens met de code en de naam van de kleur naar een verfzaak om dat te laten mengen. Succes!
hum hum
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
www.spectrumverf.nl
je gaat gewoon langs bij de balie verkoop ze mengen het ter plekke 1k, 2k of spuitbusjen. kost niet veel en is profesioneel en altijd de goede kleur, je kan ze ook de kleur laten opmeten want hij is vast al verkleurd!
je gaat gewoon langs bij de balie verkoop ze mengen het ter plekke 1k, 2k of spuitbusjen. kost niet veel en is profesioneel en altijd de goede kleur, je kan ze ook de kleur laten opmeten want hij is vast al verkleurd!
Goeie gok bij dat bouwjaar. Maar misschien is hij al eens overgepoten en waarschijnlijk verkleurd na al die jaren.Michiel van Ginkel schreef:AC448 rouge de vallelunga
Kleurnummer kun je eigenlijk alleen gebruiken bij restauratie als je de wagen geheel overspuit/schilderd.
Voor deelreparaties: Een onderdeel losnemen (bv driehoekje boven voorscherm 2cv) en naar de winkel meenemen om de kleur te laten opmeten/scannen.
Zo liep ik gewoon met een Dyane-achterspatbord de verfwinkel binnen
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.