Speciale uitlaat.
-
- Gebruiker
Speciale uitlaat.
Is het toegestaan om misschien een dubbele uitlaat in een soort van sidepipe door die blikken van de driehoekjes te laten uitkomen? En komen er dan geen uitlaatgassen binnen.Anders gewoon met polyester de eend een beetje "verlagen" en daar de dubbele pijp laten uitkomen
In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!
-
- Veelvuldig poster
In nederland zijn de KEURINGS eisen niet zo heel streng!!
De uitlaatgassen moeten buiten de cabine worden afgevoerd, en de uitlaat moet ges dingt zijn , en dan is er ook nog gezeik mogelijk over de herrie maar niet bij ieder keurstation!!!
Maar volgens de wettgeving mag er vrij weinig houdt daar rekening mee!!
Ik heb zelf de eerste demper intakt gelaten en de 2de demper is vervangen door een rechte pijp de net voor de achterwielen afbuigt naar buiten toe en ook iets naar beneden maar dat niet gedaan voor de motor rijders! meer tegen de regen!!
De uitlaatgassen moeten buiten de cabine worden afgevoerd, en de uitlaat moet ges dingt zijn , en dan is er ook nog gezeik mogelijk over de herrie maar niet bij ieder keurstation!!!
Maar volgens de wettgeving mag er vrij weinig houdt daar rekening mee!!
Ik heb zelf de eerste demper intakt gelaten en de 2de demper is vervangen door een rechte pijp de net voor de achterwielen afbuigt naar buiten toe en ook iets naar beneden maar dat niet gedaan voor de motor rijders! meer tegen de regen!!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Maakt dat een beetje meer herrie dan?
Ik vind nu dat mijn uitlaat te veel herrie maakt!
voor de korte afstandjes is ut leuk!!
maasr als je drie uur moet rijden!!
ik ga nu denk ik de voorste knalpot er van tussen halen en dan naar elke kant een side pijp met een orginele demper er in gemonteerd!! ik hoop dat dat een mooier geluid maakt!!
Ik vind nu dat mijn uitlaat te veel herrie maakt!
voor de korte afstandjes is ut leuk!!
maasr als je drie uur moet rijden!!
ik ga nu denk ik de voorste knalpot er van tussen halen en dan naar elke kant een side pijp met een orginele demper er in gemonteerd!! ik hoop dat dat een mooier geluid maakt!!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker