dakje lekt bij ruit
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
dakje lekt bij ruit
Mijn achterruit van mijn dakje begint water te lekken langs de rubbers af. Raam en dak zitten verder nog zoals het hoort.
Waarmee kan ik dit het beste oplossen. Lijm of kit tussen dak en rubber. Ik denk zelf dat ik hem moet bijlijmen.
Welke lijm kan ik het beste gebruiken.
NB: Het gaat hier om een visbeendak. Dat is gemaakt van een soort sky/kunstleer.
Waarmee kan ik dit het beste oplossen. Lijm of kit tussen dak en rubber. Ik denk zelf dat ik hem moet bijlijmen.
Welke lijm kan ik het beste gebruiken.
NB: Het gaat hier om een visbeendak. Dat is gemaakt van een soort sky/kunstleer.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb in de garage kit staan waarvan ze zeggen dat het bijna net zo sterk is als een las, Heb deze kit meegenomen bij een carrosorie (ofzoiets) bedrijf waarmee ze veel onderdelen vastplakken, is zwar van kleur dus kan goed op een eendendak, moet alleen even kijken voor je wat het merk is want dat weet ik niet zo uit mijn hoeft (prijs is 2,39 inkoop ex btw) Ik zal het merk en type van de kit nog wel plaatsen (wordt waarschijnlijk zaterdag)
groetjes
inmijneendje
groetjes
inmijneendje
-
- Heavy user
Lijm maar eens karton met lijm voor plasticEminence Grise schreef:als je er een aquarium mee vast kunt lijmen zou eend dan niet lukken ??

Sica-flex ?inmijneendje schreef:Ik heb in de garage kit staan waarvan ze zeggen dat het bijna net zo sterk is als een las, Heb deze kit meegenomen bij een carrosorie (ofzoiets) bedrijf waarmee ze veel onderdelen vastplakken, is zwar van kleur dus kan goed op een eendendak, moet alleen even kijken voor je wat het merk is want dat weet ik niet zo uit mijn hoeft (prijs is 2,39 inkoop ex btw) Ik zal het merk en type van de kit nog wel plaatsen (wordt waarschijnlijk zaterdag)
groetjes
inmijneendje
Afblijven.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer: