waarschijnlijk een standaard kwaal: stilstaan bij een stoplicht met lichten aan zorgt ervoor dat de laadstroommeter links onderin verdwijnt.. Ik dacht persoonlijk aan de koolborsteltjes in de dynamo, daar mijn ouders dat toen zij een dyane hadden dat ook gehad hebben.
waar kan ik deze vinden, en wat zou het anders kunnen zijn (versleten v-snaar??)
standaard kwaal
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2176
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2682
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2176
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Spanning meten op de accu als de motor voldoende toeren maakt, zou
zo'n 14 volt moeten worden, dan weet je meer.
De accu spanning onbelast is iets meer dan 12 volt, dat is niet voldoende
om de spannings meter in je dashbord uit de hoek te krijgen.
zo'n 14 volt moeten worden, dan weet je meer.
De accu spanning onbelast is iets meer dan 12 volt, dat is niet voldoende
om de spannings meter in je dashbord uit de hoek te krijgen.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.