Prijs aanvraag voorruit frame???
-
- Veelvuldig poster
Prijs aanvraag voorruit frame???
Ik heb pas geleden een prijs aanvraag gedaan bij een eendenboer.
het ging om het vervangen van mijn voorruit rame+ motorklep scharnier, deze aardige man wou dit voor 240eurootjes doen ik vind dat opzich niet duur en heb ook al wat werk van die man mogen bekijken en dat was zekker vakwerk te noemen!
ik moet er wel ff bijzeggen dat ik wel al het voorwerk doe, dat is dus:
Voorruit er uit, motorkap er af, luchtklep er uit, deuren en dakje demonteren, ruitenwisser motor demonteren en nog een paar kleine dingen!
Dit is dus de prijs van de benodigde man uren, materiaal kosten en grondlaag!
Mijn vraag is nou, is dit een goede prijs of weten jullie iets goedkopers??
Ik ben wel gesteld op kwalitijd!!
het ging om het vervangen van mijn voorruit rame+ motorklep scharnier, deze aardige man wou dit voor 240eurootjes doen ik vind dat opzich niet duur en heb ook al wat werk van die man mogen bekijken en dat was zekker vakwerk te noemen!
ik moet er wel ff bijzeggen dat ik wel al het voorwerk doe, dat is dus:
Voorruit er uit, motorkap er af, luchtklep er uit, deuren en dakje demonteren, ruitenwisser motor demonteren en nog een paar kleine dingen!
Dit is dus de prijs van de benodigde man uren, materiaal kosten en grondlaag!
Mijn vraag is nou, is dit een goede prijs of weten jullie iets goedkopers??
Ik ben wel gesteld op kwalitijd!!
2cv Vert Bambou '79
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Re: Prijs aanvraag voorruit frame???
Green-Duckman schreef: 240eurootjes doen ik vind dat opzich niet duur en heb ook al wat werk van die man mogen bekijken en dat was zekker vakwerk te noemen!
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Het maakt wel verschil of het een originele of imitatie klep is, origineel is de dubelle prijs maar het zou ook beter van kwaliteit zijn.Punky schreef:Al zou ik zelf ff die vent.klep vervangen. Spaar je weer zo'n 30 a 40 euro uit. Die klepjes kosten rond de 35 namelijk.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
De imitatie is een stevigere versie. Pak ze beide maar eens vast. De imitatie is een stuk zwaarder en trek je dus een stuk minder snel krom. Verder is de pasvorm perfect hoor. Mijn eend is er al enkele malen mee waterdicht.
Ik zou de imitatie aanraden.
Ik zou de imitatie aanraden.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
idd en alleen de onderste helft kost al gauw 120 euro, voor 70 zoek ik er ook nog wel eentjeHanzzl schreef:70 euro voor plaatwerk kan niet, dan is het geen compleet voorruitframe. Je krijgt daar dus ingelaste stukken voor, lijkt mij. Een compleet frame kost al een dikke 250 euro. En dan zit het er nog niet in.
nou hoeft het op zich niet uit te maken als het om ingelaste stukken gaat maar dan moet het wel goed gebeuren en niet de "3 laspikkies-plamuur/kit-methode"
Ami 8 break
jah als het maar 70 pleuro kost voor het hele frame doe me er dan maar 4Evan schreef:idd en alleen de onderste helft kost al gauw 120 euro, voor 70 zoek ik er ook nog wel eentjeHanzzl schreef:70 euro voor plaatwerk kan niet, dan is het geen compleet voorruitframe. Je krijgt daar dus ingelaste stukken voor, lijkt mij. Een compleet frame kost al een dikke 250 euro. En dan zit het er nog niet in.
nou hoeft het op zich niet uit te maken als het om ingelaste stukken gaat maar dan moet het wel goed gebeuren en niet de "3 laspikkies-plamuur/kit-methode"
vroem vroem