Veerpotten
Veerpotten
Bij het verwijderen van mijn veerpotten zag ik dan bij de linkerveerpot een aantal kleine gaatjes zitten op de voorzijde door roest ontstaan. Wat is hier aan te doen? Zijn die delen nog nieuw te krijgen of wordt het toch zoeken naar goede tweedehands exemplaren?
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Beginner
- Contacteer:
Re: Veerpotten
Je kunt bij ABS langsgaan te Waddinxveen (alleen op zaterdagen open). Peter van Pelt kan dat heel mooi repareren, zie website www.lomax.nl of 0182-632410 / 06-55138877 Hij heeft het voor mij destijds ook gemaakt.TB schreef:Bij het verwijderen van mijn veerpotten zag ik dan bij de linkerveerpot een aantal kleine gaatjes zitten op de voorzijde door roest ontstaan. Wat is hier aan te doen? Zijn die delen nog nieuw te krijgen of wordt het toch zoeken naar goede tweedehands exemplaren?
Kun je ook een prijsindicatie geven misschien?burtonbouwer schreef:Je kunt bij ABS langsgaan te Waddinxveen (alleen op zaterdagen open). Peter van Pelt kan dat heel mooi repareren, zie website www.lomax.nl of 0182-632410 / 06-55138877 Hij heeft het voor mij destijds ook gemaakt.TB schreef:Bij het verwijderen van mijn veerpotten zag ik dan bij de linkerveerpot een aantal kleine gaatjes zitten op de voorzijde door roest ontstaan. Wat is hier aan te doen? Zijn die delen nog nieuw te krijgen of wordt het toch zoeken naar goede tweedehands exemplaren?
-
- Beginner
- Contacteer:
Ik was EUR 25 kwijt voor reparatie van het dekseltje dat weer op het veerpotdeksel gelast zit, ertussen valt een vilten pakking.TB schreef:Kun je ook een prijsindicatie geven misschien?burtonbouwer schreef:Je kunt bij ABS langsgaan te Waddinxveen (alleen op zaterdagen open). Peter van Pelt kan dat heel mooi repareren, zie website www.lomax.nl of 0182-632410 / 06-55138877 Hij heeft het voor mij destijds ook gemaakt.TB schreef:Bij het verwijderen van mijn veerpotten zag ik dan bij de linkerveerpot een aantal kleine gaatjes zitten op de voorzijde door roest ontstaan. Wat is hier aan te doen? Zijn die delen nog nieuw te krijgen of wordt het toch zoeken naar goede tweedehands exemplaren?
Ok dan! Zo snel mogelijk even bellen dan!burtonbouwer schreef:Ik was EUR 25 kwijt voor reparatie van het dekseltje dat weer op het veerpotdeksel gelast zit, ertussen valt een vilten pakking.TB schreef:Kun je ook een prijsindicatie geven misschien?burtonbouwer schreef: Je kunt bij ABS langsgaan te Waddinxveen (alleen op zaterdagen open). Peter van Pelt kan dat heel mooi repareren, zie website www.lomax.nl of 0182-632410 / 06-55138877 Hij heeft het voor mij destijds ook gemaakt.
-
- Beginner
- Contacteer:
Laat me weten of het gelukt is!TB schreef:Ok dan! Zo snel mogelijk even bellen dan!burtonbouwer schreef:Ik was EUR 25 kwijt voor reparatie van het dekseltje dat weer op het veerpotdeksel gelast zit, ertussen valt een vilten pakking.TB schreef: Kun je ook een prijsindicatie geven misschien?
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Heavy user