beslagen ramen
beslagen ramen
Heeft er iemand een tip voor mij om beslagen ramen een béétje te bestrijden? Ze worden echt zeiknat van binnen, ik heb al gedacht om een vochtvreter in mn eendje te hangen
Iemand???
Iemand???
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Ja of je zoekt gewoon ff een setje achterruitverwarming, die kun je geloof ik gewoon los kopen, en die zet je op je voorraam... blijft díé in ieder geval droog.
tenzij je gek word van die lijntjes, sommige mensen kunnen daar niet tegen en das wel eens vervelend
goeie tip van dat afwasmiddel btw, werkt vast ook wel op skibrillen of niet?
thomas
tenzij je gek word van die lijntjes, sommige mensen kunnen daar niet tegen en das wel eens vervelend
goeie tip van dat afwasmiddel btw, werkt vast ook wel op skibrillen of niet?
thomas
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
Ik zit me al rot te vegen met mijn wissertje, voorruit prima, zijramen ook, maar mijn armen zijn niet lang genoeg voor die achterruiten haha,
goeie tip van die doek met afwasmiddel, ga ik meteen proberen morgen
en dat straalkacheltje, is ook een idee, mijn stroom is hier toch gratis
btw....pure afwasmiddel?
btw....pure afwasmiddel?
Laatst gewijzigd door =She= op di 29 nov, 2005 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
achterruit onwasemen is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel...=She= schreef:Ik zit me al rot te vegen met mijn wissertje, voorruit prima, zijramen ook, maar mijn armen zijn niet lang genoeg voor die achterruiten haha,
nee, das wat anders
achterruit onwasemen is een kwestie van raampjes voor op een kiertje te zetten. Werkt alleen bij beslagen ruiten, bij zeiknatte werkt het een beetje...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Gebruiker
Ik heb een trekkertje waar je de steel van kunt verlengen, dus kan ik ook bij het achterraam( alle ramen dus), maar word er wel zat van, want ik blijf aan de gang.
Omdat mijn eend op meerdere plaatsen lekt, is ze erg vochtig van binnen en dat komt ook niet ten goede van het droog houden van de ruiten.
Omdat mijn eend op meerdere plaatsen lekt, is ze erg vochtig van binnen en dat komt ook niet ten goede van het droog houden van de ruiten.
WHAHAHA dat de mijne lekt hebbik trouwens ook gemerkt, ik had een stuk gereden door de storm, hagel en regen, waren mijn broekspijpen vanaf mijn knieen zeiknatYellow Deendger schreef:Omdat mijn eend op meerdere plaatsen lekt, is ze erg vochtig van binnen en dat komt ook niet ten goede van het droog houden van de ruiten.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
kun je niet beter de oorzaak bestrijden??
je eend goed nakijken of er ergens water binnenkomt, want naar mijn ervaring moet ie bij dagelijks gebruik gewoon goed ontwasemen (moet je niet elke dag met 4 natgeregende scholieren op pad zijn, maar das vroegah)
Het kan zijn dat er ergens toch nattigheid naar binnen komt, en als je dan je verwarming vol aanzet, verdampt dat, met als gevolg nog meer condens op de ramen, toch??
Kijk een onder je (misschien nog) rubber vloermatten.
Greatnix Spookeend
je eend goed nakijken of er ergens water binnenkomt, want naar mijn ervaring moet ie bij dagelijks gebruik gewoon goed ontwasemen (moet je niet elke dag met 4 natgeregende scholieren op pad zijn, maar das vroegah)
Het kan zijn dat er ergens toch nattigheid naar binnen komt, en als je dan je verwarming vol aanzet, verdampt dat, met als gevolg nog meer condens op de ramen, toch??
Kijk een onder je (misschien nog) rubber vloermatten.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed