stoel-bankrubbertjes

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Evan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

stoel-bankrubbertjes

Bericht door Evan » wo 7 dec, 2005 18:43

goh,

ik heb gisteren de achterbank van mijne Ami eens van een complete set nieuwe rubbertje voorzien. en het resultaat mag er zijn! dat zit weer lekker stevig! Even van zitten genieten, want ik zit toch nooit op de achterbank. :wink:
Want ik heb daar te weinig hoofd- en voetenruimte.

Maar een aanrader voor iedereen die zijn stoeltje of bankje te ver door vindt zakken.
Plus als je de rubbertjes tijdig vervangt zal het dekje ook niet snel gaan scheuren, want die vangt de krachten op als de rubbertjes te slap worden.
Ami 8 break

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

bankrubbers

Bericht door Aloha Beach Cruiser » wo 7 dec, 2005 20:55

wel mooi, maar veel werk of niet? en nieuwe bekleding is duur...
'k heb zelf stoelen uit Honda :( CRX... zitten goed en lekker stevig
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

Evan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Evan » do 8 dec, 2005 14:34

bank van een Ami demonteren is meer werk dan van een eend. En t valt best mee. de bekleding als ze niet te erg stuk is kun je gewoon hergebruiken als je de rubbers vervangen hebt.

ik durf te beweren dat een eende stoel/bank met nieuwe rubbertjes beter zit dan je Civic stoelen !!

ik heb er zelf XM stoelen in zitten aan de voorkant. Dat zijn ongeveer de enige steoeln die ik ken (en dat zijn er aardig wat) die vergelijkbaar/beter zitten dan de goede originele. Ik wile hoofdsteun en een lange zit dus vandaar. :wink:
Ami 8 break

Jheronimus
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Jheronimus » do 8 dec, 2005 16:55

Ik heb laatst de voorbank gedaan in een uurtje of 3. Ik vond het wel enorm saai pokkewerk. Maar zit idd wel een stuk beter........

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » do 8 dec, 2005 19:48

Evan schreef:bank van een Ami demonteren is meer werk dan van een eend. En t valt best mee. de bekleding als ze niet te erg stuk is kun je gewoon hergebruiken als je de rubbers vervangen hebt.

ik durf te beweren dat een eende stoel/bank met nieuwe rubbertjes beter zit dan je Civic stoelen !!

ik heb er zelf XM stoelen in zitten aan de voorkant. Dat zijn ongeveer de enige steoeln die ik ken (en dat zijn er aardig wat) die vergelijkbaar/beter zitten dan de goede originele. Ik wile hoofdsteun en een lange zit dus vandaar. :wink:
ben ik met je eens, en de vriendin helemaal (in bank weet je), maar voor in zo'n oude blauwe raggbak...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

Plaats reactie