koelbeplating
koelbeplating
beste mensen
ik heb al mijn moter koel beplating laten stralen en poedercoaten, dit is zo mooi geworden ech niet normaal ik kan het iedereen aan raden als je toe bent aan een moter revisie, mijn koste voor al het plaatwerk en tunnel + de gril, laten schoonmaken, stralen en poedercoaten (*in elke ral kleur)
dit koste mij 120 euro!!
goed he
de groenten
ik heb al mijn moter koel beplating laten stralen en poedercoaten, dit is zo mooi geworden ech niet normaal ik kan het iedereen aan raden als je toe bent aan een moter revisie, mijn koste voor al het plaatwerk en tunnel + de gril, laten schoonmaken, stralen en poedercoaten (*in elke ral kleur)
dit koste mij 120 euro!!
goed he
de groenten
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik heb het gewoon zelf gespoten, ook goed resusltaat.
Verkleurt wel iets. Ik ben benieuwd of dat bij jouw ook zo gaat gebeuren.
Greatnix Spookeend
Verkleurt wel iets. Ik ben benieuwd of dat bij jouw ook zo gaat gebeuren.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- André Post
- Heavy user
-
- Gebruiker
1 het zit onder je motorkap
2 je ziet het dus toch niet
3 vind het eigenlijk wel aan de prijs 120 euro (ik ga morgen een complete kreidler wegbrengen en die gasten doen m stralen, poedercoaten in hooglans voor een 230 euro, en dat is zeker wel wat meer oppervlak dan 2 X de koelbeplating)
4 mijn visablok heeft toch kunststof cilinderbeplating
5 die van de ami zijn nog mooi donkerbruin, lang leve frankrijk
2 je ziet het dus toch niet
3 vind het eigenlijk wel aan de prijs 120 euro (ik ga morgen een complete kreidler wegbrengen en die gasten doen m stralen, poedercoaten in hooglans voor een 230 euro, en dat is zeker wel wat meer oppervlak dan 2 X de koelbeplating)
4 mijn visablok heeft toch kunststof cilinderbeplating
5 die van de ami zijn nog mooi donkerbruin, lang leve frankrijk

Ami 8 break
Ik heb de koelbeplating helemaal kaalgeschuurd en opnieuw gespoten met hittebestendige spuitlak. Kostte me 2 spuitbussen a 10 euro = 20 euro.
Op zich is het coaten heel mooi. Maar ik heb er voor gekozen het bij m'n eend die ik aan het restaureren ben niet te doen. Vind 120 euro voor iets moois onder de motorkap wat te veel van het goede.
Op zich is het coaten heel mooi. Maar ik heb er voor gekozen het bij m'n eend die ik aan het restaureren ben niet te doen. Vind 120 euro voor iets moois onder de motorkap wat te veel van het goede.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker