kenteken uit 1972
kenteken uit 1972
hallo
ik heb een kenteken van een eend uit 1972 gekocht, dit wil ik op een frans geimporteerde eend inslaan! (geen discussie graag) rden is dat je dan een origeel nederlands oud kenteken hebt en invoerenen keuren bla bla kost veel meer geld dan dit kenteken!
op de papierer staat voor de voorstoelen binnnen
waar in godsnaam moet ik het nummer inslaan zodat het goed overeen komt?
originele plaatje uit france zit op de chassis balk.
ik heb een kenteken van een eend uit 1972 gekocht, dit wil ik op een frans geimporteerde eend inslaan! (geen discussie graag) rden is dat je dan een origeel nederlands oud kenteken hebt en invoerenen keuren bla bla kost veel meer geld dan dit kenteken!
op de papierer staat voor de voorstoelen binnnen
waar in godsnaam moet ik het nummer inslaan zodat het goed overeen komt?
originele plaatje uit france zit op de chassis balk.
Snotver de potver...
Mijn chassis nr. is niet meer helemaal leesbaar, en ik dacht dus omdat er geen chevron slagpennen zijn dat ik naar de RDW moet gaan. Er bestaan dus wel die slag pennen... maar eens zien dat ik die ergens kan lenen.
Mijn chassis nr. is niet meer helemaal leesbaar, en ik dacht dus omdat er geen chevron slagpennen zijn dat ik naar de RDW moet gaan. Er bestaan dus wel die slag pennen... maar eens zien dat ik die ergens kan lenen.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Mijn 2cv uit '72 heeft het naast de dorpel in de bodemplaat. Niet op het chassis. En dat was voor de chassiswissel ook al zo.
Chevron heb je niet nodig. Maatje 7 geloof ik en gewoon met de hand inslaan. Deden ze in de fabriek in '1972 ook.
Chevron heb je niet nodig. Maatje 7 geloof ik en gewoon met de hand inslaan. Deden ze in de fabriek in '1972 ook.
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
- André Post
- Heavy user
Nij mijn 1970 eend zit het hier.
Overigens zaten daar geen citroën tekens voor of achter.
Overigens zaten daar geen citroën tekens voor of achter.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Re: kenteken uit 1972
als je toch alle Franse papieren erbij hebt wat ga je je dan een hoop ellende op de nek halen..???Ramon2cv schreef:
Invoeren is een fluitje van een cent en als de auto ouder is dan 25 jaar krijg je hier ook een apart kenteken. Stel je wil straks de auto verkopen wat dan ....?
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Gebruiker