Charleston bekleding
-
- Regelmatige poster
Charleston bekleding
mijn eend ziet er van de buitenkant mooi uit , maar de binnenkant??, gescheurde stoelen, vol met vlekken, is niet echt fraai meer.
Daar het zich om een grijze charleston handelt, wil ik hem ook weer graag zijn grijze charleston ruit-bekleding terug geven.
Nieuwe hoezen voor de stoelen zijn nog wel te krijgen...(iemand ervaring hiermee of tips/prijzen/waar te krijgen )
Ik heb ik ooit deurbekleding gezien in de charleston ruit stof, maar ik weet werkelijk niet waar ik die kan uithalen....iemand van jullie wel??
Het enigste wat ik tot nu toe heb is een hoedenplank in de grijze ruitstof
Hoodsteunen in grijze ruitstof, weet ik wel uit te halen, maar wat ik een mooi detail zou vinden is het (nep) leer van het dashboard te vervangen door deze ruitstof maar ik weet niet of de stof ergens zo te krijgen is op de rol ofzo.....als iemand iets weet hiervoor, ik zou het wel eerug mooi vinden als me dat zo zou lukken
HELP
Daar het zich om een grijze charleston handelt, wil ik hem ook weer graag zijn grijze charleston ruit-bekleding terug geven.
Nieuwe hoezen voor de stoelen zijn nog wel te krijgen...(iemand ervaring hiermee of tips/prijzen/waar te krijgen )
Ik heb ik ooit deurbekleding gezien in de charleston ruit stof, maar ik weet werkelijk niet waar ik die kan uithalen....iemand van jullie wel??
Het enigste wat ik tot nu toe heb is een hoedenplank in de grijze ruitstof
Hoodsteunen in grijze ruitstof, weet ik wel uit te halen, maar wat ik een mooi detail zou vinden is het (nep) leer van het dashboard te vervangen door deze ruitstof maar ik weet niet of de stof ergens zo te krijgen is op de rol ofzo.....als iemand iets weet hiervoor, ik zou het wel eerug mooi vinden als me dat zo zou lukken
HELP
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Veelvuldig poster
heb op de AZ-markt nieuwe bekleding voor de grijze charleston gekocht. Kostte me een rib maar was de moeite waard,,,Leverancier was de Mehariche (kijk onderaan het forum). Makkelijk zelf aan te brengen..
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
of gewoon bij citrotech in oldebroek die importeren die stoelhoezen van citronpieces weet alleen niet welke prijzen ik aan moet houden dan maar ff bellen zo gepiept..
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
Volgens mij kun je bij Burton ook voor een redelijke prijs een nieuwe stoelen en bank bekledings set kopen met grijze ruiten. Is misschien de moeite waard om eens op hun site te kijken.
Verder vraag ik me af of je deurpaneelen en dergelijke wel met die grijze ruit stof moet willen bekleden, want de stof is volgens mij vrij kwetsbaar/ niet zo slijtvast en besmettelijk.
Groetjes Bart
Verder vraag ik me af of je deurpaneelen en dergelijke wel met die grijze ruit stof moet willen bekleden, want de stof is volgens mij vrij kwetsbaar/ niet zo slijtvast en besmettelijk.
Groetjes Bart
-
- Regelmatige poster
hmm de deurbekleding ga ik niet zelf bekleden, er zijn firmas die deze deurbekleding kant en klaar hebben. Tís alleen ff een zoektocht bij welke...
Het is inderdaad een best fragiele stof en een lichte kleur wordt nu eenmaal snel vuil, dus ik ga zodra ik de bekleding heb ze impregneren .
Er is best goed best spul op de markt hiervoor, ik heb mijn bankstel er ook mee gedaan, daar kon ik een kop koffie op gooien en het er ook zo weer afvegen.....dus dat ga ik dan ook maar met de auto bekleding doen...(niet dat ik zoveel koffie drink in de auto, maar allee he!!)
Het is inderdaad een best fragiele stof en een lichte kleur wordt nu eenmaal snel vuil, dus ik ga zodra ik de bekleding heb ze impregneren .
Er is best goed best spul op de markt hiervoor, ik heb mijn bankstel er ook mee gedaan, daar kon ik een kop koffie op gooien en het er ook zo weer afvegen.....dus dat ga ik dan ook maar met de auto bekleding doen...(niet dat ik zoveel koffie drink in de auto, maar allee he!!)
-
- Regelmatige poster
ow ja; Charlestontunner;
"misschien dat je hier wat vindt? ik kan niet zo best frans " ...
Als je bij www.tpv-2cv.fr op de homepagina op het engels vlaggetje klikt krijg je de pagina in het engels
Handig voor de niet Franstalige onder ons
Als je bij www.tpv-2cv.fr op de homepagina op het engels vlaggetje klikt krijg je de pagina in het engels
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
hey verrek! zover was ik nog nietOmenSinistrum schreef:ow ja; Charlestontunner;
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
-
- Gebruiker
-
- Regelmatige poster
Bedankt allemaal voor jullie tips!!!
De bekleding is voor een mooi prijsje geregeld!!
nu ben ik dus alleen nog op zoek naar deze deurbekleding, ik heb ze gevonden bij www.2cv.de maar ik vroeg me af of iemand weet of ze ook ergens hier in nederland zijn te krijgen??
Zijn zijn ooit in productie geweest.....
De bekleding is voor een mooi prijsje geregeld!!
nu ben ik dus alleen nog op zoek naar deze deurbekleding, ik heb ze gevonden bij www.2cv.de maar ik vroeg me af of iemand weet of ze ook ergens hier in nederland zijn te krijgen??
Zijn zijn ooit in productie geweest.....
-
- Regelmatige poster
hahaha, o.k. deurbekleding wordt morgen ook besteld en als dan alles binnen is en gemonteerd is zal ik wel wat foto's maken en hierop zetten!!!thomaaas schreef:Als alles klaar is wel ff een foto hé? Wij zijn gek op foto's hier!
Foto's zijn indd altijd errug leuk om te zien, we zitten niet voor niets in het virtueel tijdperk!!!!!
-
- Veelvuldig poster