knipperlichten

Gesloten
bart
Beginner
Beginner

knipperlichten

Bericht door bart » di 28 feb, 2006 21:44

bonjour, ik ben bart en kom zelden op dit forum. de laatste x was ergens vorig jaar. maar goed, ik heb sinds gister een probleem met mijn clignoteur, sterkernog , opeens deden ze helemaal niets meer. zekeringetjes gecheckt, die waren ok en toen hield mijn technische kennis ook wel weer op. heeft iemand wat adviezen voordat ik morgenmiddag de helemiddag lig te klooien. ik las net iets over een relais, waar zit dat? ik hoor t wel, in ieder geval bij voorbaat dank

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » di 28 feb, 2006 21:47

relais zit onder je aflegplank
een klein kastje waar 3 draden uit komen. Tik hier eens teken als je knipperlichten het niet doen.
Grote kans dat ie naar de klote is. Dan moet er een nieuwe in. Let dan wel op welke draad waar moet ;)

Hoest eigenlijk met de massa van de knipperlichten? Hierdoor willen ze ook wel eens dienst weigeren...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

bart
Beginner
Beginner

Bericht door bart » di 28 feb, 2006 22:44

massa is prima lijkt mij, ik ga er van uit dat de aflegplank dat ding is waar ik altijd mijn appel klokhuizen en mijn voorruitsponsje opleg, in ieder geval morgen ga ik aan de slag, bedankt voor t advies.

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » di 28 feb, 2006 22:46

bart schreef:massa is prima lijkt mij, ik ga er van uit dat de aflegplank dat ding is waar ik altijd mijn appel klokhuizen en mijn voorruitsponsje opleg, in ieder geval morgen ga ik aan de slag, bedankt voor t advies.
aflegplank is voor mij dat ding waar mn radio aanhangt en mn schakelpook op vast zit ;)

Maar als je op je rug in de eend gaat liggen, met je hoofd aan de kant van de pedalen moet je dat relais zien hangen...hangt met een boutje vast ;)
kan niet missen
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

bart
Beginner
Beginner

Bericht door bart » di 28 feb, 2006 23:02

dan hebben we t over t zelfde onderdeel. ik heb geen radio af andere moderne noviteiten in mn eend, puur natuur dus, enige aanpassingen zijn een mooi 70 ties grilletje, chromen koplampjes en een lel ducktape over een roestige scheur over de gehele lengte net iets voor t scharnier van de motorkap. kleur wit.her en der gedeukt, mijn dagelijkse rijder, staat altijd buiten, strart als een zonnetje, door beun onderhouden, elke ochtend met grote glimlach naar mn werk, kan niet wachten tot de zon gaat schijnen. doe m nooit meer weg en mocht ie ooit zijn laatste adem uitblazen zet ik m in de tuin en maak er een kippehok van of zo iets....

bart
Beginner
Beginner

knipperlichten

Bericht door bart » wo 1 mar, 2006 20:47

bij deze wil ik "tom duckpower" bedanken voor zijn advies . het was inderdaad het relais.
a 5 euri nieuwe gehaald bij mijn hofleverancier chateux deux cv, en ik knipper weer alle kanten op.

Gesloten