Visa probleem
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
Visa probleem
dag mensen, ik heb een probleem met het volgende:
(Visa)
vandaag lekker aan het toeren geweest, auto daarna op de dam gezet (zonder de hele middag problemen te hebben gehad)..
uurtje later starten (al met wat moeite) loopt ie dan effen goed en dan is het net of uitvalt... iets gas geven komt ie op 2500 trm. en gas weer los laten, hapert ie weer en gaat weer bijnaa uit!??
ik ben een stukje gaan rijden.. dan is er niets aan de hand, trekt goed enz.
alleen als ik het gas loslaat en de motor stationair moet draaien gaat het mis... weer bijna uit! dus weer gas geven om hem aan te houden.. tot 2500 trm. happert ie?? daarboven niet meer!
tijdens het starten wat inmiddels aardig moeilijk gaat plft ie soms uit de carb. of uitlaat..
het volgende heb ik nagekeken inmiddels:
- Sensoren schoon gemaakt 1tje heb ik omgewisseld met een andere
-kabels nagetrokken+ stekkers enz.. v/d computer
-bougie kabels goed er op gedrukt en krijgt aardig sterke vonk
-er zit ook een goed benzine filter op! (dus lijkt me niet plotseling een verstopte sproeier?!)
-oliedruk is goed
-bougies zijn nieuw
-benzine pomp is ook nieuw
-in het begin loopt ie een paar seconden goed een dan gaat ie haperen??
wie kan mij helpen
(Visa)
vandaag lekker aan het toeren geweest, auto daarna op de dam gezet (zonder de hele middag problemen te hebben gehad)..
uurtje later starten (al met wat moeite) loopt ie dan effen goed en dan is het net of uitvalt... iets gas geven komt ie op 2500 trm. en gas weer los laten, hapert ie weer en gaat weer bijnaa uit!??
ik ben een stukje gaan rijden.. dan is er niets aan de hand, trekt goed enz.
alleen als ik het gas loslaat en de motor stationair moet draaien gaat het mis... weer bijna uit! dus weer gas geven om hem aan te houden.. tot 2500 trm. happert ie?? daarboven niet meer!
tijdens het starten wat inmiddels aardig moeilijk gaat plft ie soms uit de carb. of uitlaat..
het volgende heb ik nagekeken inmiddels:
- Sensoren schoon gemaakt 1tje heb ik omgewisseld met een andere
-kabels nagetrokken+ stekkers enz.. v/d computer
-bougie kabels goed er op gedrukt en krijgt aardig sterke vonk
-er zit ook een goed benzine filter op! (dus lijkt me niet plotseling een verstopte sproeier?!)
-oliedruk is goed
-bougies zijn nieuw
-benzine pomp is ook nieuw
-in het begin loopt ie een paar seconden goed een dan gaat ie haperen??
wie kan mij helpen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
verstopt? zo ja, hoe zal dat zo kunnen.. ik heb een mooi filtertje ertussen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
als ik die er aftrek, gaat ie uit! hij verzuipt dan ..dus die doet wel denk ik..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
alvast bedankt!! ik heb alleen een v/d eend
zaterdag ga ik even de sproeier controleren..dus ik hoop dan het beste!
zaterdag ga ik even de sproeier controleren..dus ik hoop dan het beste!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
mmm, is wel plotseling in een keer gekomen, dus lijkt me sterk in 1 X.. en alle pakkingen zij ook nieuw...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
hey
wel op je carbu zit een klepje tegen het nadieselen. Dit houd in dat als je je motorstillegt dat er een pinnetje je brandstof toevoer afsluit. ( Nadieselen = Dat je motor nog een keer nadraait. 1 of 2 toeren nadat je het contact afzet) Ik zelf heb dit pinnetje afgeknipt omdat hier nog al eens problemen mee zijn. Misschien bij jou ook ? Dus je draait deze stop eruit , knipt het pinnetje af en draait er terug op.
Steken op je computer je stekkers nog goed in ? en aan je contactslot. Dit had ik vorigemaal voor. Je bougies zitten nog goed. Er zit op de bougies een kopje gedraait zit dit nog goed vast ? En op je bobijn ?
In je carbu zit ook een filtertje. Daar waar je benzine toekomt zit ook een grote bout. Vijs die eraf en daar zit een filtereken blaas dit eens goed uit of steek er een ander in. Die van een 2cv carbu past ook.
succes Robin
wel op je carbu zit een klepje tegen het nadieselen. Dit houd in dat als je je motorstillegt dat er een pinnetje je brandstof toevoer afsluit. ( Nadieselen = Dat je motor nog een keer nadraait. 1 of 2 toeren nadat je het contact afzet) Ik zelf heb dit pinnetje afgeknipt omdat hier nog al eens problemen mee zijn. Misschien bij jou ook ? Dus je draait deze stop eruit , knipt het pinnetje af en draait er terug op.
Steken op je computer je stekkers nog goed in ? en aan je contactslot. Dit had ik vorigemaal voor. Je bougies zitten nog goed. Er zit op de bougies een kopje gedraait zit dit nog goed vast ? En op je bobijn ?
In je carbu zit ook een filtertje. Daar waar je benzine toekomt zit ook een grote bout. Vijs die eraf en daar zit een filtereken blaas dit eens goed uit of steek er een ander in. Die van een 2cv carbu past ook.
succes Robin
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
veel dingen die ik kan proberen, maar omdat de motor boven de 2500 trm. wel goed loopt en trekt lijkt het me dat ik eerst maar eens mijn stationaire sproeier moet controleren...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
vervroeging is goed aan gesloten, maar het probleem is inmiddels gevonden..
het was inderdaad dat pinnetje.., als ik hem iets aanrakkte schoot ie terug..dus er stont wel stroom op! alleen ging ie niet meer vanzelf terug! afgeknipt dus en doet weer goed!
zo m'n eend weer een stukje beter leren kennen!!
bedankt voor jullie reacties!
het was inderdaad dat pinnetje.., als ik hem iets aanrakkte schoot ie terug..dus er stont wel stroom op! alleen ging ie niet meer vanzelf terug! afgeknipt dus en doet weer goed!
zo m'n eend weer een stukje beter leren kennen!!
bedankt voor jullie reacties!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
dan verzuipt ie niet maar krijgt ie helemaal geen benzine meer. Dus als spoeltje de naald niet helemaal goed terug trekt krijgt ie niet genoeg. Oplossing naald met de dremel er af, hoppa weg d'r mee. Is puur een veiligheids eis zodat bij een aanrijding de benzinetoevoer stopt. tssss.charleston tuning schreef:als ik die er aftrek, gaat ie uit! hij verzuipt dan ..dus die doet wel denk ik..