Ik heb nog een imperiaal waar ik eigenlijk wat mee wil doen.
het is een gigantisch groot exemplaar en daar zit het probleem ook een beetje. Op dit moment kan ik hem eigenlijk niet fatsoenlijk monteren op mijn dakrails omdat hij zo groot is.
Nu bestaan er van die imperiaals speciaal voor de 2CV, met van die speciale bevestigingsklemmen. Heeft iemand hier tekeningen van of foto's?
Het idee is een beetje wazig eigenlijk. Ik heb een trekhaak op mijn eend, maar door mijn palmabak kan ik het fietsenrek wat ik heb niet goed monteren. Dit is zo'n ding die je op de trekhaak kunt klemmen, maar is eigenlijk niet goed genoeg voor 2 fietsen, bij 1 fiets is hij al wat gammel, maar met de palmabak erachter wil het eigenlijk net niet meer.
Wat ik dus wil is mijn imperiaal ombouwen tot aanhanger. Ik heb nog wat asjes, stangen en kleine wieltjes, dus dit is in principe zo gedaan. Maar ik wil ook de mogelijkheid hebben nog steeds hem als imperiaal te kunnen gebruiken. Zodoende kan ik bijvoorbeeld de imperiaal meenemen of een vakantie, of ergens naar toe, er snel heen rijden, dan ombouwen tot aanhanger en vervolgens weer rustig terug rijden.
Voor de vakantie bijvoorbeeld willen we ook nog een paar dagen parijs doen, dan wil je de aanhanger er niet achter hebben, dus zou je hem op het dak kunnen zetten, op de terugweg verwacht ik nog weer wat zaken mee te nemen

hier een foto hoe ik hem nu even zeer flimsie gemonteerd had
http://www.flyingduckman.com/nocturnene ... enew39.jpg