2de Lindetreffen
2de Lindetreffen
Van 23 t.m. 25 juni 2006 zal het 2de Lindetreffen plaatshebben. Deze meeting zal weer worden gehouden op de camping van het dorpje Oldeholtpade, wat vlak naast Wolvega ligt. Wij zullen weer proberen de route naar het terrein uit te zetten vanaf de snelweg A32.
-Vuurkorf toegestaan
-Gezamelijk BBQ-en(eigen vlees, wij maken weer satésaus en zorgen voor stokbrood)
-Puzzelrit
-Vrije verkoop van je vergaarde rommel
-Mini Highlandgames
Als jullie voor de gezelligheid zorgen en voor het mooie weer, dan proberen wij de rest weer voor elkaar te krijgen.
Voor info, mail naar 64-xm-00@2cv.nl of naar lindetreffen@wanadoo.nl
Graag tot 23 juni!
Groeten,
Ruud en Marko, namens het Lindetreffen-team.
-Vuurkorf toegestaan
-Gezamelijk BBQ-en(eigen vlees, wij maken weer satésaus en zorgen voor stokbrood)
-Puzzelrit
-Vrije verkoop van je vergaarde rommel
-Mini Highlandgames
Als jullie voor de gezelligheid zorgen en voor het mooie weer, dan proberen wij de rest weer voor elkaar te krijgen.
Voor info, mail naar 64-xm-00@2cv.nl of naar lindetreffen@wanadoo.nl
Graag tot 23 juni!
Groeten,
Ruud en Marko, namens het Lindetreffen-team.
-
- Veelvuldig poster
Leuk! Eindelijk eens in de buurt! Desnoods met de scooter.. Wie gaan er nog meer? Hopelijk lekker weer erbij en bbqen maar!
Wat zijn ongeveer de kosten voor het evenement, wat is er allemaal op het meetingterrein qua faciliteiten..?
Frank
Wie gaan er nog meer? Edwin gaat ook .. ?
Wat zijn ongeveer de kosten voor het evenement, wat is er allemaal op het meetingterrein qua faciliteiten..?
Frank
Wie gaan er nog meer? Edwin gaat ook .. ?
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
2de Lindetreffen
Wij hebben een grooooooot veld tot onze beschikking. Op dat veld zetten wij de grote CCNL-tent en we pikken een stukkie voor de highlandgames. Voor de rest mag iedereen zelf een lekker plekje opzoeken, ruimte genoeg.
Op het terrein is verder alleen een douche/toiletunit aanwezig. Er is voor de bezoekers GEEN elektriciteit.
De toiletten en douches zullen weer goed worden schoon gehouden door onze Plee-boys Joop & Joop. Wij zijn hun daar nu al dankbaar voor.
Mocht het veld onverhoopt toch vol raken, dan hopen we dat de aanbieding die wij vorig jaar kregen van eigenaren van aangrenzende percelen, nog steeds staat. Het wordt dan alleen krapjes met de toiletten, maar als iedereen zijn of haar eigen rommel opruimt en de boel netjes houdt, hoeft dat ook geen probleem te zijn.
Op het terrein is verder alleen een douche/toiletunit aanwezig. Er is voor de bezoekers GEEN elektriciteit.
De toiletten en douches zullen weer goed worden schoon gehouden door onze Plee-boys Joop & Joop. Wij zijn hun daar nu al dankbaar voor.
Mocht het veld onverhoopt toch vol raken, dan hopen we dat de aanbieding die wij vorig jaar kregen van eigenaren van aangrenzende percelen, nog steeds staat. Het wordt dan alleen krapjes met de toiletten, maar als iedereen zijn of haar eigen rommel opruimt en de boel netjes houdt, hoeft dat ook geen probleem te zijn.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Lijkt me best leuk, maar..... http://www.2cv.nl/interactief/forum/vie ... php?t=2626
en daar ga ik al heen.
en daar ga ik al heen.
2de Lindetreffen
Oh, de kosten natuurlijk.... Voor het hele weekeinde betaal je €17,50 per eenheid(auto+kampeermiddel of camper)
Vreemde merken verzoeken wij echter wel om hun vervoermiddel buiten het meetingterrein te parkeren. Het meetingterrein is dus alleen toegankelijk voor ons geliefde merk CITROëN!
Vreemde merken verzoeken wij echter wel om hun vervoermiddel buiten het meetingterrein te parkeren. Het meetingterrein is dus alleen toegankelijk voor ons geliefde merk CITROëN!
Jammer dat de Summer Duck Event en het 15-jarig jubileumfeest Citroën Club Fryslan samen vallen met deze meeting.
Laatst gewijzigd door Dyane op wo 19 apr, 2006 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.addsensetoyourcar.com/sde/sde.htm
waarom al die concurentie nu kan ik niet komen omdat mijn eigen meeting precies op die zelfde dagen vallen
waarom al die concurentie nu kan ik niet komen omdat mijn eigen meeting precies op die zelfde dagen vallen
2de Lindetreffen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus iedereen die er verleden jaar was en het een leuke/goede meeting vond, zegt het voort, zegt het voort!
We zullen ook dit jaar weer proberen een leuk welkomsttasje in elkaar te zetten. De dames zijn al druk in de voorbereiding voor de puzzelrit en Hans mag zeer al weer druk maken over de organisatie van de Highlandgames.
Zoals jullie zien, zijn we al weer druk bezig, om er weer een leuk en vol programma van te maken.
Graag allemaal tot 23 juni!
We zullen ook dit jaar weer proberen een leuk welkomsttasje in elkaar te zetten. De dames zijn al druk in de voorbereiding voor de puzzelrit en Hans mag zeer al weer druk maken over de organisatie van de Highlandgames.
Zoals jullie zien, zijn we al weer druk bezig, om er weer een leuk en vol programma van te maken.
Graag allemaal tot 23 juni!
2de Lindetreffen
Hé, Schroef, dat is dan toch een supermooi begin van je vakantie! Lekker ff uitrusten in het mooie Friesche Land! Doe je Marja ook de groetjes van ons?!?!
-
- Veelvuldig poster
Hey nou ik had nog niet in mn agenda gekeken :S .. nu is ook SDE dat weekend! Als ik naar een van de meetings ga, ga ik eerder naar SDE dan naar het lindentreffen. IVM meer forumleden enzo..
Ik moet nog even zien maar wil wel heel graag naar SDE. Ik denk dat ik wel even kom kijken misschien blijf ik 1 dag ofzo want zaterdagsavonds heb ik weer wat anders..
Frank
Ik moet nog even zien maar wil wel heel graag naar SDE. Ik denk dat ik wel even kom kijken misschien blijf ik 1 dag ofzo want zaterdagsavonds heb ik weer wat anders..
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
mm, ´k had me ook al ingeschreven voor de SDE 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
2de Lindetreffen
Sorry jongens, maar van een SDE had ik in ieder geval nog nooit gehoord. In januari hebben wij een datum geprikt, al rekening houdend met het Pinkstertreffen in Bemelen en diverse andere treffens. Waarom vinden we in de diverse clubbladen niets terug over SDE? Als dit echt Eend-gebonden is, had ik het zelf ook erg leuk gevonden om er eens een kijkje te nemen. Onze eigen Eend rijd dan nog wel niet, maar toch. Zij is bijna klaar, nog even nieuwe bodemplaten en voetenbak en dan kan ik weer gaan opbouwen. Vandaag heb ik het laatste deel van het inwendige van het chassis in de waxoil gezet. Morgen de kooimoeren erop en het chassisband en dan maar hopen dat mijn maat tijd kan vinden om het laswerk aan het koetsje te gaan doen. Als dat eenmaal gebeurd is, komt de keuring rap naderbij!