Duitse test van anti-roestmiddelen voor binnenkant balken
Duitse test van anti-roestmiddelen voor binnenkant balken
Hallo allemaal,
Wat hebben jullie ook een goed forum, ik zit als Renault 4 rijder natuurlijk meestal op "mijn" forum. Even een reactie over het behandelen van de binnenkant van de balken, wat bij de Deux Chevaux net zo belangrijk is als bij de Quatrelle: er is een objectieve test gedaan door Autobild ism een Duitse universiteit. Ze hebben zeventien verschillende spulletjes getest op roestwerende eigenschappen in kokerbalken.
Kijk hiervoor even op het R4 forum: klik hier.
Succes met de roestpreventie, laten we samen proberen zoveel mogelijk Franse auto's op de weg te houden!
Enne, ik heb nergens aandelen in en geen commerciele bijbedoelingen!
Wat hebben jullie ook een goed forum, ik zit als Renault 4 rijder natuurlijk meestal op "mijn" forum. Even een reactie over het behandelen van de binnenkant van de balken, wat bij de Deux Chevaux net zo belangrijk is als bij de Quatrelle: er is een objectieve test gedaan door Autobild ism een Duitse universiteit. Ze hebben zeventien verschillende spulletjes getest op roestwerende eigenschappen in kokerbalken.
Kijk hiervoor even op het R4 forum: klik hier.
Succes met de roestpreventie, laten we samen proberen zoveel mogelijk Franse auto's op de weg te houden!
Enne, ik heb nergens aandelen in en geen commerciele bijbedoelingen!
Re: Duitse test van anti-roestmiddelen voor binnenkant balke
Ja, ook daarin hebben ze bij de ontwikkeling van de R4 flink afgekeken van de Deuch... Kopieren tot in de details.neeelz schreef:wat bij de Deux Chevaux net zo belangrijk is als bij de Quatrelle
La vie est belle.
Afgekeken bij de deuch? doelt zeker op de watergekoelde 4 cylinder motor?
Die meeting (werktitel: "la deux chevaux (ren)contre la quatrelle"?) zal nog wel even duren, is wel een heeel leuk ID (maar dat is weer een ander type auto...)
Hoeveel auto's waren er ongeveer bij Bugs meet Ducks? Dan heb ik een idee over hoeveel auto's er eventueel opgetrommeld moeten worden. En wat voor lokatie? "ergens een parkeeterrein" maar waar zit je de mensen niet in de weg en kun je toch uit de voeten, is het goed bereikbaar (beetje centraal in NL) en gratis?
Verder, qua tijdstip, wat mij betreft een zaterdag in Augustus/September ofzo: mijn viertje staat nog steeds geschorst en moet dan in ieder geval weer rijden en ik wil dan zelf wel meedoen.
Heeft een van jullie ideeen? Ik hoor het graag!
Niels
Die meeting (werktitel: "la deux chevaux (ren)contre la quatrelle"?) zal nog wel even duren, is wel een heeel leuk ID (maar dat is weer een ander type auto...)
Hoeveel auto's waren er ongeveer bij Bugs meet Ducks? Dan heb ik een idee over hoeveel auto's er eventueel opgetrommeld moeten worden. En wat voor lokatie? "ergens een parkeeterrein" maar waar zit je de mensen niet in de weg en kun je toch uit de voeten, is het goed bereikbaar (beetje centraal in NL) en gratis?
Verder, qua tijdstip, wat mij betreft een zaterdag in Augustus/September ofzo: mijn viertje staat nog steeds geschorst en moet dan in ieder geval weer rijden en ik wil dan zelf wel meedoen.
Heeft een van jullie ideeen? Ik hoor het graag!
Niels
Een quatrelle is het wel!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
bij eemnes is een grote parking voor het AC restaurant. worden vaker meetings gehouden, door onder andere CitroSport.
ligt redelijk tot goed centraal..
bij bugs-meets-ducks waren ongeveer 120,5 kevers en eenden samen.
er is voor bugsmeetsducks op zowel het keverforum als hier een topic geopend om meningen en aantallen te kunnen peilen.
en de meeting moet dat ook nog zo gepland worden dat er geen eendenmeetings en r4-meetings zijn.
voor citroen is er een site opgezet met meetingdata:
www.citroenmeetings.tk
ligt redelijk tot goed centraal..
bij bugs-meets-ducks waren ongeveer 120,5 kevers en eenden samen.
er is voor bugsmeetsducks op zowel het keverforum als hier een topic geopend om meningen en aantallen te kunnen peilen.
en de meeting moet dat ook nog zo gepland worden dat er geen eendenmeetings en r4-meetings zijn.
voor citroen is er een site opgezet met meetingdata:
www.citroenmeetings.tk
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
-