chassis mist onderplaat
chassis mist onderplaat
Ik heb vorige week een 2cv gekregen. Deze 2cv mist echter de onderplaat van het chassis. De auto is november 2005 nog gekeurd. ??????????????
En Route pour la joie!!!!!!
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
Re: chassis mist onderplaat
Rielekst!!! Gefeliciteerd met dit cadeau.Andy schreef:Ik heb vorige week een 2cv gekregen. Deze 2cv mist echter de onderplaat van het chassis. De auto is november 2005 nog gekeurd. ??????????????
Bij een APK kijken ze niet naar origineel of niet, alleen óf er een nummer instaat dat overeenkomt met het no op je papieren.
Chassis met losse onderplaat is niet origineel citroën, of dit wel een intussen door de RDW erkend chassis is zou je kunnen opzoeken, is al veel over geschreven, zoveel dat mij niet meer duidelijk is wat nu wel en niet mag.
Deze is niet origineel, wel TÜV goedgekeurd, of ie in NL legaal is weet ik niet. (google 2cv chassis misschien?)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
Ik weet nu dat het een niet origineel chassis is. Ik herken de dwarsversteviging achteraan. Ik ben wel enigszins verbaasd dat ik zo,n eend gratis krijg. Hij heeft een maand te koop gestaan en stond in de weg. Het was meenemen of sloop. Nou dan weet je het wel. Ik wilde eigenlijk niet want we hebben plaatsgebrek. De dyane, klaar voor sloop staat voor de HY en de garage is totaal gevuld met een Ds. Beide hebben nog redelijk wat werk maar ja. een eend met een gebroken vleugeltje moet wel geholpen worden.
Allen bedankt voor de reacties.
En Route pour la joie!!!!!!
-
- Veelvuldig poster
Ach ja, voor deze ene keer mag je hem ook wel naar me toe brengen, desnoods haal ik m zelfs op, en dat alles voor NIKS!Andy schreef:Ik weet nu dat het een niet origineel chassis is. Ik herken de dwarsversteviging achteraan. Ik ben wel enigszins verbaasd dat ik zo,n eend gratis krijg. Hij heeft een maand te koop gestaan en stond in de weg. Het was meenemen of sloop. Nou dan weet je het wel. Ik wilde eigenlijk niet want we hebben plaatsgebrek. De dyane, klaar voor sloop staat voor de HY en de garage is totaal gevuld met een Ds. Beide hebben nog redelijk wat werk maar ja. een eend met een gebroken vleugeltje moet wel geholpen worden.
Frank
(ik heb wel stalling en kan eraan gaan klussen!)
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster