Hoi,
Mijn mistlicht brandt (met de mistlichtschakelaar aan) als ik mijn koplampen aanzet op stand 'dichtbij'. Als ik de koplampen omzet naar 'ver' via de hendel aan het stuur gaat mijn mistlicht en het bijbehorende dashbordlampje uit.
Is dit normaal bij een 2cv?
Groeten,
Daniel
Mistlicht gaat uit bij schakelen grootlicht.
-
- Moderator
Dat weet ik niet, ik weet wel dat dat een apk eis is/was, mistverlichting alleen in combinatie met dimlicht, niet met groot licht.
(in de mist rijden met groot licht is ook niet echt prettig rijden, je verblindt jezelf , zal wel om die reden zijn.)
(in de mist rijden met groot licht is ook niet echt prettig rijden, je verblindt jezelf , zal wel om die reden zijn.)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
helemaal goedthe Nosepicker schreef:Dat weet ik niet, ik weet wel dat dat een apk eis is/was, mistverlichting alleen in combinatie met dimlicht, niet met groot licht.
mistlicht mag je alleen voeren bij zicht minder dan zoveel meter ?50? ofzo
als je dan je groot licht aan zou zetten zie zeker weten minder in de mist dan met dimlicht. Je mistachterlicht is geschakeld over je dimlicht.
dus, alleen met dimlicht aan, kan je mistachterlicht aan.
greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed