oei...
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
oei...
Ik vond mijn bumper een beetje roestig dus na wat info over hoe te schroeven.
Lekker aan het schroeven gegaan, hele ding uit elkaar spatborden d'r af enzo.
daar ligtie dan klaar om kaalgeschuurd en opgepimpt te worden.
Toch maar even prikken met een schroeven draaier ik heb niet veel ervaring met bumpers maar die naden zien er niet meer fris uit.
OEPS...
goed anders scoren we morgen even een nieuwe ergens vandaan...
Je mag toch gewoon rijden zonder bumper ofniet ???
Lekker een avondje schroeven ik begin er steeds meer schik in te krijgen.
Lekker aan het schroeven gegaan, hele ding uit elkaar spatborden d'r af enzo.
daar ligtie dan klaar om kaalgeschuurd en opgepimpt te worden.
Toch maar even prikken met een schroeven draaier ik heb niet veel ervaring met bumpers maar die naden zien er niet meer fris uit.
OEPS...
goed anders scoren we morgen even een nieuwe ergens vandaan...
Je mag toch gewoon rijden zonder bumper ofniet ???
Lekker een avondje schroeven ik begin er steeds meer schik in te krijgen.
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
heb nieuwe ligge.. ik wilde toch weer een bumper in grijs aangezien dat kwastwit echt heel überlelijk is aan mijn pluimvee.
Dus mooi een bumper gekocht (neppe) en nieuwe rubber dingen(rosetten kan ik nog goed gebruiken die zijn niet verot rubber dingen wel (iets te enthousiast losgedraait en dus 3 bouten afgeknapt))...
eerst alles zandstralen, daarna in de anti roest, dan in de primer dan in de lak (of poedercoat moet nog even kijken ) dan tectileren en dan heb ik (ik denk in 2007 een strakke bumper)
Ik heb aan de onderkant nog even gekeken en weet nu ook waarom de vorige eigenaar hem wit geschilderd heb. Dan lijkt het nog wat ..
Als ik er op druk en ik druk die 2 platen helemaal van elkaar af.. dan is hij echt wel door...
Dus mooi een bumper gekocht (neppe) en nieuwe rubber dingen(rosetten kan ik nog goed gebruiken die zijn niet verot rubber dingen wel (iets te enthousiast losgedraait en dus 3 bouten afgeknapt))...
eerst alles zandstralen, daarna in de anti roest, dan in de primer dan in de lak (of poedercoat moet nog even kijken ) dan tectileren en dan heb ik (ik denk in 2007 een strakke bumper)
Ik heb aan de onderkant nog even gekeken en weet nu ook waarom de vorige eigenaar hem wit geschilderd heb. Dan lijkt het nog wat ..
Als ik er op druk en ik druk die 2 platen helemaal van elkaar af.. dan is hij echt wel door...
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
-
- Las Expert
- Contacteer:
ik betaalde 25 euro voor een nieuwe bumper moet je wel zelf voor een zwarte band zorgen. En het beste is om je nieuwe bumper gelijk te schuren en te spuiten in de zelfde kleur maar dan meerdere lagen anders binnen een jaar is ie weg.
groeten siemen
http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
groeten siemen
http://2cvvvvvv.spaces.live.com/
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo