Ik heb vandaag m'n eendje weer aan het lopen gemaakt, dit ging erg goed ondanks het blokje al 4 jaar stil heeft gestaan. Maar nu lekt de brandstof leiding bij een metaal buisje, dus ik denk pak even een andere maar deze heeft op dezelfde plek ook een metaal buisje erin zitten.
Is dat eigenlijk normaal? Het buisje zit ter hoogte van over gang tussen blok en chassis.
Metaal buisje in benzineleiding?
Metaal buisje in benzineleiding?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
da's normaal.
Als ie daarlekt is de leiding gewoon poreus. Vervangen die handel voordat ie echt benzine gaat lekken
Als ie daarlekt is de leiding gewoon poreus. Vervangen die handel voordat ie echt benzine gaat lekken
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
dat buisje is makkelijk als je blok eruit wilt halen. dan haal je de slang van het buisje, stopt er een passende bout in, en je kunt je blok eruit halen. Als je direct naar de pomp gaat, zonder verbindingsbuisje, dan moet je slang van de pomp trekken, en daar kun je klote bij om m er weer op te zetten.
Greatnix Spookeend
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
zet er dan 2 slangeklemmen op.
Heb je verder overal slangeklemmen opzitten? De potentiele lekplekken zitten vornamelijk tussen pomp en carbu, want dat is de druk kant, voor de pomp is de zuigkant.
Heb je verder overal slangeklemmen opzitten? De potentiele lekplekken zitten vornamelijk tussen pomp en carbu, want dat is de druk kant, voor de pomp is de zuigkant.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net