Normaal gesproken is voorstellen een eerste stap; ik heb al een paar berichten geplaatst voor ik dit onderdeel van het forum tegen kwam.
Ik ben dus Robbert, 18 jaar, net VWO afgerond in Assen, en volgend jaar ben ik in Groningen te vinden, bezig met een nu nog niet bekende studie

Sinds half oktober 2005 bezit ik een 2cv6 special van 21 maart 1981, met het mooie, toepasselijke kenteken GS-30-PK. Gekocht van een voormalige citroen dealer, thans poetsbedrijf (zo vaak gepoetst dat de grondlak er op sommige plaatsen door komt

Qua uiterlijk is de eend in een bijzonder mooie staat, mooi in de lak en geen krassen e.d. Natuurlijk ook wel last van roest, vooral onder de achterlichten en bij onderkant deurstijl en tja.. helaas moest ik horen bij Duckservice Roden dat er een kans is dat het chassis gaat knikken. De afdekplaat onder zit al redelijk los en maakt nogal lawaai op klinkerwegen. Wordt in juli aangepakt. Verder versnellingsbak vervangen, de vorige maakte constant een slijptol-achtig geluid (dacht eerst dat dat zo hoorde, het is immers een eend, waar ik nog nooit in had gereden voor de aanschaf.. ja op mn 6e). Verder geen bijzondere aanpassingen, los van het chassis gaat ie weer lekker lang mee!! Meest recente aankoop was nieuw dak, de oude buitensluiter is vorige week weggewaaid..
In de toekomst wil ik ook meetings bezoeken, en meedoen aan ritten e.d. Laatste dagen komen er hier namelijk veel oldtimer optochten langs, worden er ook af en toe dingen voor 2cv's in het Noorden georganiseerd? Ik weet dat er vorig jaar een nacht van Rolde was, vlakbij Assen, komt die dit jaar weer?
Hier onder een paar foto's, ik hoop dat de fossielen van het Anti Rood Front, die hier af en toe nog rondspoken, deze kleur rood, rouge de castille ac442 wél kunnen waarderen. Laatst stond ik naast een rood vallelunga en tja.. dan kun je niets anders dan vaststellen dat die kleur toch minder mooi is. Ooit hoop ik nog een groene aan te schaffen, naar mijn mening toch de ultieme kleur!

Dat ben ik, meteen ff geprobeerd te rijden in deze positie
Oja, de eend heeft ookal dienst gedaan als trouwauto: