ik stel me ff voor
- Jeroen-citroen
- Moderator
ik stel me ff voor
Hallo,
Ik ben Jeroen, 38 jaar en woonachtig in amsterdam.
Ik heb m'n hele leven wel iets met Citroen gehad, het begon als kind dat mijn vader in een eend reed (een lichtblauwe 2cv4 uit '70) daarna kwam er een ami 8 in de mooie jaren 70 kleur oranje. deze werd opgevolgd door een 2tal gs én een visa en een bx.
toen ik m'n rijbewijs haalde was mijn eerste auto natuurlijk een ( 2cv6 club blauw ) daarna heb ik ax en bx gereden nu heb ik ff geen citroen meer maar de a types blijfen mijn voorliefde houden.
Ik ben veel aan het surfen op het net en kwam ook bij dit forum terecht waar ik al heel veel dingen gelezen heb.
Ik hoop ooit nog eens een eend te bezitten de tijd zal het leren
tot zover de groeten van Jeroen
Ik ben Jeroen, 38 jaar en woonachtig in amsterdam.
Ik heb m'n hele leven wel iets met Citroen gehad, het begon als kind dat mijn vader in een eend reed (een lichtblauwe 2cv4 uit '70) daarna kwam er een ami 8 in de mooie jaren 70 kleur oranje. deze werd opgevolgd door een 2tal gs én een visa en een bx.
toen ik m'n rijbewijs haalde was mijn eerste auto natuurlijk een ( 2cv6 club blauw ) daarna heb ik ax en bx gereden nu heb ik ff geen citroen meer maar de a types blijfen mijn voorliefde houden.
Ik ben veel aan het surfen op het net en kwam ook bij dit forum terecht waar ik al heel veel dingen gelezen heb.
Ik hoop ooit nog eens een eend te bezitten de tijd zal het leren
tot zover de groeten van Jeroen
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Onderhoud laten doen is een lachertje in vergelijking met een moderne auto. toevallig vanochtend nog met iemand over gehad die een smart heeft. Hij heeft een scheurtje in z'n uitlaat: 900 euro, bumper stuk: 1000 euro, kleine beurt: 780 euro. En dan heb je het nog niet over de afschrijving.
Een eendje in onderhoud heeft het grote voordeel dat onderdelen heel goedkoop zijn, alles relatief simpel is en bij normaal onderhoud geen afschrijving......
Dus wanneer ga je er een kopen
Een eendje in onderhoud heeft het grote voordeel dat onderdelen heel goedkoop zijn, alles relatief simpel is en bij normaal onderhoud geen afschrijving......
Dus wanneer ga je er een kopen
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
- Jeroen-citroen
- Moderator