Ik ben zoals de titel het zegt op zoek naar foto's van een 2cv chasis met enkel een motor op, respectievelijk wil ik weten hoe een motor / versnellingsbak van een 2cv bevestigd zit op het frame.
De reden waarom ik dit zoek is omdat ik bezig ben met een projectje. Namelijk een vespacar :

die zou aangedreven moeten worden door een 2pk motor , waarom dat zo is wordt duidelijk op onderstaande grafische voorstellingen . Ik zit in de organisatie van een scooterclub en geregeld maken wij toertochten waarop helaas af en toe een scooter onherstelbaar in panne valt. De originele bedoeling was om het zaakje aan te drijven met een motor uit een of andere moto , maar de motor die we zoeken komen we niet tegen (max 2 cil, max 600cc, moet LC zijn, geen waanzinnig vermogen, ...) . een 2pk motor leek ons de beste oplossing gezien dit nog ietwat compact is punt een en punt 2 oersimpel doch oerdegelijk van constructie.

Dit zou het resultaat moeten worden
Ter verduidelijking, ik zou van de foto's wijzer moeten worden hoe ik een frame kan maken voor de vespa waar de 2pk motor op komt te liggen:)
alvast bedankt mensen !
Groeten ,
Guy Thiery