vraagje
vraagje
hallo ik ben een eend aan het verkopen nu staat hij al enkele maanden stil. nu heb ik gisteren erin gereden en nu kwam ik tot een akelige ontdekking. als ik in mijn twee de bocht om ga en vervolgens wil weg axcelereren slipt de koppeling nogal. hij maakt dus toeren terwijl ik niet echt vooruit kom. nu is mijn vraag kan ik dit oplossen zonder onderdelen nieuw te kopen. ik ben namelijk bang dat kopers zodra ze weg willen rijden hierover beginnen te klagen. ik heb al met Tom erover gehad en wij dachten aan stellen van de kabel maar nu weten we niet of dit enig nut heeft met de kracht van de koppeling
C'est une bonne voiture
-
- Regelmatige poster
je koppelingsplaat zou ook wat vet kunnen zijn. Je kunt eens proberen om van onderen met remreiniger in de koppeling te spuiten. (het liefst met draaiende motor.)
Tijdens het spuiten een paar keer (door een helper) de koppeling in laten trappen. (uiteraard in z'n vrij..)
Als het niet helpt is waarschijnlijk je koppeling versleten. Wat ook geen ramp hoeft te zijn overigens. Je vervangt de hele boel in een paar uur..
Je koppelingskabel stellen zal waarschijnlijk weinig zin hebben.. Tenzij ie al te strak stond. Je kunt even kijken of ie voldoende "los" is als het pedaal niet ingedrukt is..
Tijdens het spuiten een paar keer (door een helper) de koppeling in laten trappen. (uiteraard in z'n vrij..)
Als het niet helpt is waarschijnlijk je koppeling versleten. Wat ook geen ramp hoeft te zijn overigens. Je vervangt de hele boel in een paar uur..
Je koppelingskabel stellen zal waarschijnlijk weinig zin hebben.. Tenzij ie al te strak stond. Je kunt even kijken of ie voldoende "los" is als het pedaal niet ingedrukt is..
AZ A2 '70
AK400 '76
AK400 '76