hier foto's van de robri's:
rara welke achterlichten moeten hierop?
rara welke achterlichten moeten hierop?
Ik heb robri's liggen voor mijn achterspatborden achter, maar weet niet welke achterlichten erop moeten. Ook ben ik benieuwd bij welk type deze robri's horen.

Laatst gewijzigd door 013 op wo 16 aug, 2006 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Valt best mee hoor. Kosten 69,- eurie bij Der Franzose.SamClukkers schreef:Er horen inderdaad oude Seima's op. Deze Robri's werden niet gemaakt voor een bepaald type, gewoon een accessoire voor de 2cv algemeen. Zeldzame exemplaren trouwens, moeilijk te vinden!
Link
(Yeps heb weer eens nachtdienst, dan surf je al die sites af he.)
P.S.: De kapjes voor de lichten die erop horen zijn ook bij Der Franzose verkrijgbaar voor rond de 20,- per stuk en dat is zonder binnenwerk.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
De kapjes voor de achterlichten zijn nooit een probleem. Ik heb echter lang moeten zoeken naar de fittingen. Uiteindelijk een paar gevonden, alleen daar kunnen geen gewone lampjes in, maar van die staafjes. Zijn ook een stuk moeilijker aan te komen.
Daniel
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
Iedere zichzelf respecterende autoshop heeft die staaflampjes!!TheSeend schreef:De kapjes voor de achterlichten zijn nooit een probleem. Ik heb echter lang moeten zoeken naar de fittingen. Uiteindelijk een paar gevonden, alleen daar kunnen geen gewone lampjes in, maar van die staafjes. Zijn ook een stuk moeilijker aan te komen.
Daniel
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Maikel
- Regelmatige poster
kusje voor punky !!
Man heb jij hier ff mijn dag gemaakt, ik zocht van die achterlichtjes als die mooie oudgele dame hierboven voor mijn AZ-AM etje .. maar had ze nog nergens gezien.
De mijne zijn denk ik nog origineel en enorm dof wat de lichtopbrengst niet ten gunste komt .. en ze hebben ook de knipperlichten van die ouwe gebakkies .. ik voel hier een bestelling aankomen
Man heb jij hier ff mijn dag gemaakt, ik zocht van die achterlichtjes als die mooie oudgele dame hierboven voor mijn AZ-AM etje .. maar had ze nog nergens gezien.
De mijne zijn denk ik nog origineel en enorm dof wat de lichtopbrengst niet ten gunste komt .. en ze hebben ook de knipperlichten van die ouwe gebakkies .. ik voel hier een bestelling aankomen

some got it, some eend