trillende rem
trillende rem
je kent het wel als je door een plas hebt gereden dan wil je rem soms een beetje trillen, alsof je blokjes trillen in de klauw
nou heb ik dit altijd! als ik met de koppeling ingetrapt rem, als ik dus gewoon op de moter af rem en dan erbij rem doet ie het gewoon mooi zonder te trillen zodra ik dan mijn koppeling intrap gaat het tekeer onder mijn kap
alles remt heel erg lekker en ik heb er dus gewoon apk mee (remtest bank)
wie weet wat dit kan zijn?
nou heb ik dit altijd! als ik met de koppeling ingetrapt rem, als ik dus gewoon op de moter af rem en dan erbij rem doet ie het gewoon mooi zonder te trillen zodra ik dan mijn koppeling intrap gaat het tekeer onder mijn kap
alles remt heel erg lekker en ik heb er dus gewoon apk mee (remtest bank)
wie weet wat dit kan zijn?
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het zijn gewoon kromme remschijven hoor. Af laten draaien kan even helpen, maar het probleem kan wel degelijk terugkeren!
Ik zou gewoon nieuwe remschijven monteren, die kosten ook geen drol 40 euro of zo, volgens mij nog niet eens, een uurtje sleutelen en ze zitten er weer onder. En als je toch bezig bent kun je misschien meteen je remklauwen voor ook reviseren, ook een klein karweitje, maar het levert erg veel op.
en ow ja, als je remschijven vervangt of vlakt, meteen nieuwe remblokken monteren!
Ik zou gewoon nieuwe remschijven monteren, die kosten ook geen drol 40 euro of zo, volgens mij nog niet eens, een uurtje sleutelen en ze zitten er weer onder. En als je toch bezig bent kun je misschien meteen je remklauwen voor ook reviseren, ook een klein karweitje, maar het levert erg veel op.
en ow ja, als je remschijven vervangt of vlakt, meteen nieuwe remblokken monteren!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat trillen kan echt ook al bij lage snelheden hoor! Als je uitrolt met je auto en je drukt ligt op de rem en je voelt het rempedaal onder je voet pulseren dan is dat echt je remschijf.
De klauwen hoeven niet te lekken hoor, het probleem is meestal dat ze vast gaan zitten en de zuigers niet meer bewegen, even een keer flink cleanen, nieuwe rubbertjes en nieuwe lekrubbers op de cylindertjes maken veel uit!
De klauwen hoeven niet te lekken hoor, het probleem is meestal dat ze vast gaan zitten en de zuigers niet meer bewegen, even een keer flink cleanen, nieuwe rubbertjes en nieuwe lekrubbers op de cylindertjes maken veel uit!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: