reviseren veerpotten
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
reviseren veerpotten
Misschien moeten mijn veerpotten gereviseerd worden.
Is dit iets wat je zelf kunt doen of moet je hier echt ervaring in hebben om het allemaal weer origineel op zijn plaats te krijgen???
Mijn voorste plaat is niet meer geheel vlak maar gegolfd. Deze moet dus denk ik vervangen worden.
Is dit iets wat je zelf kunt doen of moet je hier echt ervaring in hebben om het allemaal weer origineel op zijn plaats te krijgen???
Mijn voorste plaat is niet meer geheel vlak maar gegolfd. Deze moet dus denk ik vervangen worden.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik ben bang dat ik dan meer kapot maak dan dat ik wil.Teun Stam schreef:Als je ze er toch onder uit hebt ,
uit elkaar slijpen schoonmaken laten inweken in wonderolie dichtlassen en schilderen lang zonder piepen en kraken doorrijden e voila...
Ik heb ze nog niet zolang geleden gesmeerd met wonderolie. En ik heb ze nog nooit horen piepen.
Ik denk dat ik dus aleen de buitenkant onderhanden neem en er nog wat wonderolie in laat lopen.
Toch bedankt voor de tip.
PuNk RoCK LosEr
-
- Regelmatige poster
je moet ze eerst los halen. Nu zie je alleen de rubber blokken, en kun je niet goed beoordelen wat de staat van je veerpotten is..
De platen met afsluitborstels voor je centreerbussen zijn vaak helemaal weg. Dat kun je niet zien als ze nog onder de auto zitten.. Die zitten nu verstopt onder de rubberen opsluitblokken (die ronde dikke dingen)
De platen met afsluitborstels voor je centreerbussen zijn vaak helemaal weg. Dat kun je niet zien als ze nog onder de auto zitten.. Die zitten nu verstopt onder de rubberen opsluitblokken (die ronde dikke dingen)
Punky,
Mag ik je heel veeel succes toewensen met t demonteren van je veerpotten??
Ben met een vriend bezig een charleston uit 82 er uit te laten zien als nieuw (zowel technisch als cosmetisch), en we zijn er een dagje mee bezig geweest hoor... en dat terwijl we toen de koets eraf hadden liggen (zit er inmiddels weer op, nu t blok en de bak nog in orde brengen )
Mag ik je heel veeel succes toewensen met t demonteren van je veerpotten??
Ben met een vriend bezig een charleston uit 82 er uit te laten zien als nieuw (zowel technisch als cosmetisch), en we zijn er een dagje mee bezig geweest hoor... en dat terwijl we toen de koets eraf hadden liggen (zit er inmiddels weer op, nu t blok en de bak nog in orde brengen )
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Bedankt voor je medeleven.
Ik was al gewaarschuwd. binnenkort gaat eerste de koets eraf. Ben nu al regelmatig de nouten van de veerpotten aan het smeren met kruipolie, in de hoop dat het iets helpt.
Ik zal er voor de zekerheid maar een dagje voor uittrekken.
heb je toevallig wat tips om het iets dragelijker te maken? Ik zal ook eens kijken naar een andere topic waar hierover geschreven wordt.
Jullie succes met jullie project.
Groetjes
Ik was al gewaarschuwd. binnenkort gaat eerste de koets eraf. Ben nu al regelmatig de nouten van de veerpotten aan het smeren met kruipolie, in de hoop dat het iets helpt.
Ik zal er voor de zekerheid maar een dagje voor uittrekken.
heb je toevallig wat tips om het iets dragelijker te maken? Ik zal ook eens kijken naar een andere topic waar hierover geschreven wordt.
Jullie succes met jullie project.
Groetjes
PuNk RoCK LosEr