condens
-
- Beginner
condens
Hoi, vermits alles niet zo waterdicht is aan mijn 2 pktje( er wordt wel aan gewerkt) heb ik enorm veel last van ruiten die aandampen. Kent iemand een middel om die condens te verhelpen?
Charleston 82
2cv6 Lagune Blue 81
2cv6 Lagune Blue 81
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Condens op de ruiten heb je altijd met dit weer. Een eend zit vol gaten en kieren waar alsnog de vochtige lucht doorheen kan komen.
Je hebt er middeltjes tegen. Deze moet je dan op je ruit spuiten, maar zelf ben ik hier niet zo'n voorstander van. Vaak schitterd zoiets als er licht opkomt ofzo.
Beste remedie tegen beslagen ruiten is een droge schone doek in je auto leggen om de ruiten af te doen.
Je hebt er middeltjes tegen. Deze moet je dan op je ruit spuiten, maar zelf ben ik hier niet zo'n voorstander van. Vaak schitterd zoiets als er licht opkomt ofzo.
Beste remedie tegen beslagen ruiten is een droge schone doek in je auto leggen om de ruiten af te doen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Twee minuutjes met je arm buiten hangen, hoeft de ruit zelfs niet volledig open te klappen... Beetje tanden bijten, maar dat blijkt toch altijd te lukken!
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
de mooiste en makkelijkste oplossing heeft de eigenaar van mijn eend gemaakt. zoals je weet zitten in pc's ook ventilatoren ze zijn super stil super zuinig en blazen als de nou ja jeweetwel. als je nu je verwarmings-slang/buis even open knipt ventilator ertussen en je bent klaar. en nog een voordeel je kan hem zetten waar je wil en hoeveel je er wil. je zou dus ook bijvoorbeeld een aparte kunnen maken voor zowel de vooruit als de cabine. ik ben echt binnen één a twee minuutjes van mijn condens af. (maar dat kan dan ook weer zo zijn omdat mijn eend bijna 100% waterdicht is) maargoed een simpele goedkope oplossing!
C'est une bonne voiture
-
- Regelmatige poster
je moet gewoon je kachel even goed afstellen.
en dan heb je em met 5 minuten wel droog.
nieuwe buizen.
en dan heb je het ook nog goed.
en dan heb je em met 5 minuten wel droog.
nieuwe buizen.
en dan heb je het ook nog goed.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb destijds een 12v ventilator kunnen kopen die in de kachelslang past. Dit is ideaal omdat het weinig extra ruimte inneemt.
Wat ook werkt is een stuk karton in de kachelslang doen om zo de spons die erin zit wat opzij te duwen. En er dan een 12V ventilator van een PC in te zetten. Zo dat deze goed klem zit. Deze dan met een aparte schakelaar en klaar is kees.
Werkt met name voor de voorruit, maar zijramen en gehele auto is ook sneller warm. En de ruiten aan de zijkant dus ook.
Wat ook werkt is een stuk karton in de kachelslang doen om zo de spons die erin zit wat opzij te duwen. En er dan een 12V ventilator van een PC in te zetten. Zo dat deze goed klem zit. Deze dan met een aparte schakelaar en klaar is kees.
Werkt met name voor de voorruit, maar zijramen en gehele auto is ook sneller warm. En de ruiten aan de zijkant dus ook.
PuNk RoCK LosEr