heeft iemand voor mij
a: foto's van de bevestiging van de sierstrip op de dorpel
b: de exacte maten
zodat ik op mijn nieuwe eend ook deze strip kan monteren.
dank jullie wel.
Ron
Sierstrip dorpel
-
- Beginner
Ik heb nog niet uigevogeld hoe ik foto's op dit spel kan krijgen, de maten moet ik nog eens opzoeken.
Ik ben als volgt te werk gegaan. Ik wou niet in de drempel boren. Ik heb met Tec 7 alumium plaatjes (5) in die sierstrips gekleefd en nadien heb ik die sierstrips op de dorpel gekleefd met Tec 7 en vastgeklemd met lijmklemmen. Geen gaatjes boren, geen roestproblemen later en eventueel, indien nodig met een scherp mes te verwijderen, en met aceton verder afkuisen. Laat het eens weten als je meer uitleg nodig hebt
Ik ben als volgt te werk gegaan. Ik wou niet in de drempel boren. Ik heb met Tec 7 alumium plaatjes (5) in die sierstrips gekleefd en nadien heb ik die sierstrips op de dorpel gekleefd met Tec 7 en vastgeklemd met lijmklemmen. Geen gaatjes boren, geen roestproblemen later en eventueel, indien nodig met een scherp mes te verwijderen, en met aceton verder afkuisen. Laat het eens weten als je meer uitleg nodig hebt
Charleston 82
2cv6 Lagune Blue 81
2cv6 Lagune Blue 81
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb de mijne vast zitten met de bijgelverde klemmen hoor. Mits alles goed behandeld gaat dit goed. Je kunt de strip er zo weer afhalen en de gaten ook gebruiken om ML of iets dergelijks in de dorpel te spuiten.
Plakstrips en dergelijke ben ik ook niet kapot van. Gaat toch vuil en water tussen zitten met als gevolg roest. Met de clips kan het vocht er ook beter weer uit, dus zal het minder hard roesten en zul je het sneller zien.
Plakstrips en dergelijke ben ik ook niet kapot van. Gaat toch vuil en water tussen zitten met als gevolg roest. Met de clips kan het vocht er ook beter weer uit, dus zal het minder hard roesten en zul je het sneller zien.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Beginner