Wat wil je maximaal betalen voor een andere eend?
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Wat wil je maximaal betalen voor een andere eend?
Lezend in blaadjes, op internet e.d. valt het mij iedere keer weer op dat de prijzen van te koop staande eendjes nogal verschillen. Ook op dit forum hebben we van alles betaald voor de wagentjes die we nu rijden.
Maar wat vindt jij redelijk?
Stel, je bent nu op zoek ... naar een nette, rijdende eend met APK voor een jaartje, en net grote beurt achter de kleppen, met het oog op dagelijks gebruik en weinig gezeik onderweg.
Wat is het maximale bedrag dat je nou willen besteden?
Gewoon om eens te kijken of die prijzen van nu overeenkomen met wat wij -de gek- er voor wil geven.
Ik ben geen handelaar, ben ook niet tegen ze (in tegendeel) en wil m'n eigen eend niet verkopen.
Kortom, gewoon ff checke dus.
Maar wat vindt jij redelijk?
Stel, je bent nu op zoek ... naar een nette, rijdende eend met APK voor een jaartje, en net grote beurt achter de kleppen, met het oog op dagelijks gebruik en weinig gezeik onderweg.
Wat is het maximale bedrag dat je nou willen besteden?
Gewoon om eens te kijken of die prijzen van nu overeenkomen met wat wij -de gek- er voor wil geven.
Ik ben geen handelaar, ben ook niet tegen ze (in tegendeel) en wil m'n eigen eend niet verkopen.
Kortom, gewoon ff checke dus.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
4000 euro maximaal!
Maarja dan moet het er wel 1 zijn die gewoon heel netjes eruit ziet, alles goed voor elkaar heeft en redelijk grondig gerestaureerd!
Ik kom denk ik ook wel aan zo'n prijs als die van mij gerestaureerd is maar dan is die ook echt top he.. precies zoals ik het wil hebben!
Frank
Maarja dan moet het er wel 1 zijn die gewoon heel netjes eruit ziet, alles goed voor elkaar heeft en redelijk grondig gerestaureerd!
Ik kom denk ik ook wel aan zo'n prijs als die van mij gerestaureerd is maar dan is die ook echt top he.. precies zoals ik het wil hebben!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
ik heb de optie 2500 gekozen.....mijn eendje was de helft daarvan maar is een apk autootje...en motortechnisch in goede staat, maar er valt wel hier en daar wat af te dingen op de bumpertjes etc....maar als ik een goede mooie apk eend in goede staat zou kopen zou ik daar 2500 euro voor over hebben ook omdat ik niet meer zou kúnnen betalen..
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
dat is natuurlijk als voorbeeld, ik zelf zou van mijn leven niet zo'n patserbak willen hebben, laten we er een Xantia van maken, voor 3000 euro krijg je een prachtige Xantia, voor 3000 euro een eend waar je nog veel aan moet doen. Zo beter?backfire schreef:ja wie wil als citrofiel nu een bmw hebben tssssss.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- bartje2212
- Regelmatige poster
precies. ik kocht mn eend voor 500 euro met nog 10 maanden apk. maar daar was ook alles mee gezegd. motorisch goed, maar vooral de koets was erg rot. Heb er in totaal wel 1800 euro bij gedaan de afgelopen 2 jaar, maar dan is het weer wat beter. Vanaf 1 januari in de garage!yes! en dan langzaam aan echt opknappen ipv oplappen.
Laatst gewijzigd door bartje2212 op ma 11 dec, 2006 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)
-
- Heavy user