als ik op de snelweg rij.
voluit.
tegen de 130/135.
bromt mn motor enorm.
ik heb het idee dat er meer uit te halen is.
heeft er soms iemand een idee waaraan dit kan liggen??
sproeiers oid.
alvast bedankt

dat is het. of mijn tom tom go is niet optimistisch genoeg, dat kan natuurlijk ook.Bruton schreef:Of zitten er in de eenden "optimistischere" tachometers?
De standaard burtonteller klopt precies met tomtom (de mijne wel ieg). Of dat bij een eend zo is betwijfel ik.Bruton schreef:Ik lees regelmatig dat 'normale' eenden 130-135 kmh kunnen rijden.
Heeft iemand er een (serieuze) verklaring voor, dat kitcars dat alleen bij hoge uitzondering lukt?
Je zou toch zeggen, als je de stroomlijn van de 2CV verbetert dat er minstens even hard gereden zou kunnen worden?
Of zitten er in de eenden "optimistischere" tachometers?
misschien aan de dikke 'sloffen'?Bruton schreef:Ik lees regelmatig dat 'normale' eenden 130-135 kmh kunnen rijden.
Heeft iemand er een (serieuze) verklaring voor, dat kitcars dat alleen bij hoge uitzondering lukt?
Je zou toch zeggen, als je de stroomlijn van de 2CV verbetert dat er minstens even hard gereden zou kunnen worden?
Of zitten er in de eenden "optimistischere" tachometers?
1ste bewering: mee eens,stijn schreef:Als je zulke waanzinnige snelheden haalt (voor een 2cv blok), dan zal er niets mis zijn met je motor.
Als je echter zo blijft verder rijden, zal er binnenkort wel iets mis zijn met je motor.
Als je hem hoort brommen, mag je er van uitgaan dat je motor pijn lijdt.
Dus, maximum 110 en .....iets vroeger opstaan 's morgens.
Stijn